tiistai 8. maaliskuuta 2016

LIGHT TONES


Ja näin sitä ollaan taas kiinni uudessa viikossa, mulla se tarkoittaa tällä kertaa tenttiviikkoa. Koululla saa ravata nyt viimeisiä kertoja valmistautumassa yo-kirjoituksiin. Tällä viikolla pitäisi viiteen tenttiin ehtiä ja lisäksi saada opiskeltua myös itsenäisesti, vaikka työt ja treenit tuo vielä oman pikku lisänsä arjen kiireisiin. Kiva silti näin, ei oo vähään aikaan ollut yhtä kiireistä ja organisoitua viikkoa!

Menin muuten eilen lääkäriin! Aamulla heti kasilta soittelin terveyskeskukseen ja sain sairaanhoitajalle ajan jo aamusta. No, sieltä mut passitettiin iltapäiväksi lääkäriin ja lääkäri kirjoittikin mulle antibiootin. Poskiontelotulehdus on mun kohtalo taas kerran. Olo alkaa kuitenkin olla jo ihan kohtalainen ja sainpas vedettyä ihan sairaan hyvän treenin jo eilen.

Oon ihan mielettömän iloinen siitä, että ylppärit oikeasti on jo ens viikolla ja saan yks toisensa jälkeen hylätä tän kevään aineita pois. Vaikka ne jatkuukin ens kuun ekaan päivään saakka niin se, että tärkeimmät aineet saadaan nopeasti pois alta ja stressitasot laskee on vaan ihan mahtavaa. Mites te muut kevään kirjoittelijat, mitkä on fiilikset?

Nyt on mun taas aika juosta yhteiskuntaopin kertaukseen ja ranskan tenttiin. Illalla vielä töitä. Palataan huomenna ruokajuttujen kera!

♥:Emmi

PS. My day-video Köpiksestä ja Malmöstä löytyy täältä!!


DRESS - BikBok
COAT - Primark
SCARF - Gina Tricot
SHOES - Skopunkten
BAG - Longchamp

2 kommenttia: