lauantai 19. maaliskuuta 2016

5 HUULIPUNASUOSIKKIA


Mun on valehtelematta yli vuoden pitänyt tehdä teille koottu postaus mun lempihuulipunista. Tässä sitä ollaan, vihdoin toteutuksessa. Ylemmässä kuvassa näätte noi huulipunien värit vielä kädelle swatchattuna, aika erilaisia kaikki! Siks just nää viis on mun lemppareita: ne sopii kaikki vähän eri tilanteeseen ja vuodenaikaan!


TheBalm, Mia Moore (saatu blogin kautta): Mun uusin punainen lemppari! Mulla oli vaikka kuinka pitkään yks Maybellinen punainen huulipuna, mutta se ei ehkä ollut aivan lempparein lemppari ja tän saatuani oon kyllä ollut ihan kikseissä, miten huulipunan laatu voi olla näin mieletön! Ihana väri ja toi huulille tuleva kosteutettu ja raikas fiilis, tykkään!
Mä matchaisin: Illan viettoon (ei liian rajuun!) pikkumustan ja kevyen silmämeikin kanssa!


Maybelline colorshow creamy matte lipcolor, M103 rock the coral: Oon jo pitkään ollut korallisten huulipunien fani ja niitä löytyykin muutamaa eri putelia mun varastoista, mutta tää on sieltä kyllä nostanut päätään! Maybellinen huulipunat on mulle aika luottoja ja samaten tämä. Ihana väri: ei liian oranssi eikä turhan punainen!
Mä matchaisin: Kesäpäivään simppelin mekon ja muuten melko naturalin lookin kera!


Lumene Natural Code, 8 sweet pink: Yks ehdottomista luottopunista on pitkään jo ollut tää hailakan vaaleanpunainen ja kylmä sävy. Yks miinuspuoli täytyy ehdottomasti mainita ja sen varmaan kuvastakin huomaatte. Puna on tosi ohutta laatua ja sen takia kuivat huulet paistaa sen läpi aika ilkeästi. Ei kiva! Muuten kuitenkin hinta-laatu-suhteeltaan kelpo huulipuna!
Mä matchaisin: Perusvaatteiden, kuten farkkujen ja nätin paidan kanssa ihan normiarkipäivänä!


Maybelline color sensational, 732 brazen beige: Ja eka kunnon nude! Aivan ehdoton luottopuna, joka lentää huulille aina kiireessä aamulla ja yleensä myös illan viettoon. Kätevän värinen, joka ei haittaa ees kun illan myötä on vähän liian hauskaa ;-)
Mä matchaisin: Tumman silmämeikin kanssa, ihan ehdottomasti!


Miss Sporty perfect color lipstick, 010 party girl: En tiedä yhtään, mistä tää on ilmestynyt mun kokoelmaan, mutta ai että mä rakastan tätä! Niin kevyt ja huulirasvamainen puna, joka tuo silti kivan värin eikä vaadi mitään tarkkaa huulipunanlaittamisoperaatiota ;-)
Mä matchaisin: Mustavalkoisen asun kanssa!

Tässä olikin mun ehdottomat huulipunasuosikit, jotka hartaudella muiden joukosta plokkasin. Huultenrajauskynät ja huulirasvat onkin erikseen! Täydellisen huulimeikin kokoamiseksi tulee siis yleensä käytettyä aina näitä kolmea elementtiä ;-) Millasista huulipunista te diggaatte eniten? :-)

♥:Emmi

PS. Kirjoitin eilen yleisiä kuulumisia kera muutamien Köpiskuvien, sinne pääsee tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti