lauantai 5. maaliskuuta 2016

FEBRUARY FAVES


Tällä kertaa olikin pieniä valinnanvaikeuksia helmikuun suosikkijuttuja valittaessa. Ei siinä, että niitä ei olis ollut vaan lähinnä siinä, että niitä oli liikaa. Pienet jutut teki helmikuusta huikeen. Mitkäs niin?
  • Vihdoin sorruin Netflixiin. Ja sen ansiosta oon nyt aivan koukussa Suitsiin! #MarryMeHarveySpecter
  • Maailman parhaat siveltimet korostukseen ja varjostukseen löytyy alarivin keskimmäisestä kuvasta! Aattelin, että Real Techniques olis vaan hypeä, mutta ne oikeesti on hyviä.
  • Inkiväärishotit. Niistä oon teille jauhanut jo niin kauan, mutta ne pelastaa kyllä aamun kuin aamun ;-)
  • Luulin etten sitä tarvitse, mutta sitten se tuli Clas Ohlsonilla vastaan. Matkalaturi. Helpottaa muuten elämää huomattavasti...
  • Pikkuveli. Siitä on tullut niin enkeli. Ja sen jutut on parhaita, voitte vaan kuvitella miten hyvä mieli niistä tulee aina!
  • Uusia vaatteita. Mä olinkin jo alkanut kyllästyä mun vaatekaapin sisältöön ja vähän alkoi tuntua siltä, että samat vaatteet kiertää päällä päivästä toiseen. Niimpä Köpis toi mulle jotain uusia kuteita kaappiin!
  • Hyvin menneet kuuntelut. Vaikka luulin aluksi, että sain ruotsista paljon huonommat pisteet kuin syksyllä, päädyin paljon vaikeammassa kuuntelussa nyt tismalleen samoihin alustaviin, kuin syksyllä. Kolmesta muusta kielestä huolimattakaan. Näillä on hyvä lähteä viimisiin koitoksiin!
  • Uudet biisilöydöt. Sannin Että mitähän vittua ja J Balvinin Ginza iskee aika kovaa!
Tältä näytti mun helmikuu lempijuttujen osalta. Nyt elelläänkin kovaa vauhtia maaliskuuta ja vuoden kiireisimmät ja tärkeimmät kuukaudet alkaa olla käsillä. Näiden juttujen takia mun on pakko alkaa väljentämään postausaikataulua ja vähentämään postauksien määrää pikkuhiljaa. Miks mä sanon sen ääneen? Ensinnäkin teidän takianne. Ei tarvitse sitten olla kärkkymässä ja ihmettelemässä, jos mä en oo postaillut. Toisekseen teen sen ihan itselleni. Jos en kerro teille, että kovan luku-urakan - ensin viimeiset ylppärit ja sitten pääsykokeet - takia mun panos blogiin ei tule olemaan aivan normaalilla tasolla, taistelen ja tasapainottelen näiden tärkeiden asioiden kanssa viimeiseen asti ja lopputulos ei ole hyvä kummallakaan puolella. Näin ollen alan pikkuhiljaa pitämään "blogivapaapäiviä" ja varmaan aivan loppukeväästä postailen enää neljästi viikossa. Kesällä sitten ruvetaan pikkuhiljaa lisäämään pökköä pesään ;-) Toivottavasti te ymmärrätte!

Pääsykoekeväästä tulen kuitenkin pitämään teitä ajan tasalla ja kirjoitan varmasti postauksia lukemisesta ja siitä, miten se sujuu. Hoidetaan nyt ensin nää ylppärit pois alta!

Mahtavaa lauantaita, me lähetään nyt äitin kanssa salille!

♥:Emmi

PS. Jos missasitte eilisen ostosvideon Köpiksen jutuista, se löytyy täältä!

9 kommenttia:

  1. Anonyymi5.3.16

    Tsemppiä kevääseen ja on ihan ymmärrettävää, ettet postaa joka päivä.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi6.3.16

    Mitä pisteitä kuunteluista? Olen utelias enkä usko että ainoa :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ranska 76p
      Espanja ja ruotsi 71p
      Saksa 68p

      Oon siis tosi tyytyväinen! :-)

      Poista
    2. Anonyymi7.3.16

      Wau :o

      Poista
    3. Kiitos!! :-)

      Poista
  3. Anonyymi7.3.16

    Miten meni tekstitaito alustavasti? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 3,4,3 :/ ei siis ihan omaa tasoa, mutta ihan hyvä arvosana pitäis vielä saada! :-)

      Poista
    2. Anonyymi10.3.16

      Mullakaan ei mennyt oman tason mukaisesti, eikä oikeestaan kenelläkään kenet tunnen.. joten veikkaan pisterajojen tippuvan ainakin jonkin verran, saa nähdä. Oli vaikea koe!

      Poista