sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

3+1 IHONHOITO JA HYGIENIA

Oon aika pitkään ollut sitä skaalaa, joka nopeasti vetää millä vaan meikinpoistoaineella pikaisesti suurimmat meikit pois, laittaa rasvaa jos jaksaa ja pesee hampaat vaan äkkiä. Meikinpoisto, kasvojen ihon hoitaminen ja hammashygienia on ollut juttuja, jotka oon hoitanut oikeella kädellä (oon vasuri) pois alta. Lähiaikoina ja oikeastaan varmaan sen jälkeen, kun oon meikkaamisesta kunnolla innostunut oon myös samalla kiinnittänyt extrapaljon huomiota meikkien poistoon ja muutenkin niihin illan rutiineihin. Aika ällöttävää, jos ne vanhat ripsarin jämät jää silmiin tai hiusrajasta pilkottaa meikkivoidetta. Näillä simppeleillä, edullisilla ja toimivilla tuotteilla hoidan meikit pois mun naamasta kokonaan:


1. Nivea: Gentle eye make up remover: Ihan ensin poistan suurimmat silmämeikit, kuten rajaukset, luomivärit ja suurimman osan ripsareista vanulapun ja silmämeikinpoistoaineen avulla. En vaan ymmärrä, miten oon pärjännyt ennen pelkästään yhdellä meikinpoistoaineella, sillä tuntuu että tää mun nykyinen combokaan ei riitä ja varsinkin silmämeikin poistamisessa pitää tehdä tosi huolellista työtä. Tää on kuitenkin hinta-laatu-suhteeltaan kaikista paras silmämeikinpoistoaine!
2. Kasvojenpuhdistusliinat: Tällä hetkellä mulla on näitä Tanskan Tigerista ostamiani liinoja, mutta näiden loppuessa vaihdan varmaan vauvaliinoihin. Näillä käyn yleensä kasvot vielä läpi varsinaisen meikinpoistoaineen jälkeen ja saan viimeisetkin jämät irti.


3. Erisan hoitava puhdistusgeeli: Tää on ollut jo varmaan lähemmäs vuoden ajan mun luottotuote! En varmaan ikinäkään voi vaihtaa meikinpoistoainetta tän jälkeen, sillä miellyttävä koostumus, hinta-laatu-suhde ja hyvä puhdistusteho on kyllä saanut aikaan sen, että mä oon myyty!
4. Erisan alkoholiton kasvovesi: Tässä toinen tuote, josta en luovu ja syyt ovat täysin samat. Miellyttävä iholla, ei aiheuta kiristävää tunnetta vaan todella raikastaa ihoa. Oonkin näitä Erisanin juttuja hehkuttanut blogissa ennenkin ja syystä, on nää hyviä!


5. Avon face cream: Kosteusvoiteen kanssa en oo ikinä ollut mikään ronkeli ja oon oikeastaan käyttänyt sitä purnukkaa, minkä äiti on mulle käteen tunkenut. Tällä hetkellä käytössä on siis tää Avonin rasva ja on ollut mainio valinta!
6. L'oréal Paris Skin Perfection silmänympärysvoide: Tää kuuluu sarjassamme laiskottelujuttuihin ja oonkin tän käytössä laiskempi kuin muiden postauksessa esiintyvien tuotteiden kanssa. Kuitenkin, lähestulkoon joka toinen päivä taputtelen silmänympärysiholle tätä voidetta ja vaikka en sen toimivuudesta 100 prosenttisia takuita voi antaa, niin mun mielestä se kyllä tekee tehtävänsä!


+ 1. Hampaiden hoidon merkitys on pikkuhiljaa alkanut korostua ja hoidankin legojani yhä entistä paremmin. Mun uusin hammastahnarakkaus on tää Pepsodentin yksilö, jotenkin vaan tykkään sen mausta, vaahtotuvuudesta ja siitä, että tän käyttö ei vihlo! Valkaiseva ominaisuus on vaan plussaa ;-)

Toinen juttu on hammaslääkärin suosittelemat hammaslankaimet. Näitä yritän käyttää joka päivä, mutta välillä ei vain jaksa tai homma kokonaan unohtuu. Mulla pakkaa kuitenkin jäämään hampaiden väliin kaikkea likaa pesunkin jälkeen ja näillä saa onneksi hyvin ainakin etuosan hammasväleistä turhan lian pois!

Mitkä on teidän kasvojen ihonhoidon ykköstuotteet ja kuinka hoidatte hampaitanne? Kertokaa!

♥:Emmi

PS. Tein eilen pienen room tour-videon ja sen löytää täältä!

7 kommenttia:

  1. Anonyymi13.3.16

    Heippa! Oon seuraillut blogiasi jo tovin ja sun elämä vaikuttaa niiin mielenkiintoiselta. Koska alat siis lukemaan pääsykokeisiin ja onko sulla joku tuntimäärä päivää kohden jo ajatuksissa? Entä miten oot ajatellut majoittua Helsingissä valmennuskurssisi ajan? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kiva kuulla, ihan mahtavaa, kiitos :-) Mulla ilmestyy materiaali 5.4 ja kirjat haen heti 6.4 Unigrafiasta! Tuntimäärää en oo ihan tarkkaan laskenut, mutta mulla on aikataulutettu lukusuunnitelma, josta voin kertoa myöhemmin jos jengi haluu! Ja majoitun "suhteiden kautta" yhdessä kämpässä Helsingistä ja maksan siitä ihan vuokraa!

      Poista
  2. Anonyymi14.3.16

    toi kasvorasva kiinnostaa, paljon se maksaa suurinpiirtein ja mistä ostettu? :) multa loppuu ihan just mun tän hetkinen rasva.. Jos tykkäät panostaa rasvoihin niin suosittelen ekopharmaa, ne on hyviä mut ehkä hieman hintavia ainakin opiskelijabudjettiin.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Se on siis Avonin ja mun äiti on sen varmaan jostain tilaillut. En usko, että on kauheen hintava! Kuulostaa niin ihanalta muuten, mutta niin kalliilta!! :-D

      Poista
  3. Anonyymi15.3.16

    Yksi asia mikä tuli mieleen, en tiä käytätkö tavallista harjaa? (muistelisin jossain videossa nähneeni niin);) Aattelin aina että sähköhammasharjat on laiskoja varten, mutta yhden kerran kun koitin, herranen aika mikä puhtaus. Ehdottomasti ykkösjuttu hammashoidossa. Ja ihan sellanen halpis Oral-B (20€) on ihan yhtä tehokas kuin kalliimmatkin.
    Terkuin, Riikkuli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän!! Oon pitkään jo miettinyt sähköhammasharjan hankintaa, mut en oo vaan saanu aikaseks :-D Pitääkin tosta käydä ostamassa kun vaan muistan !!

      Poista
  4. Anonyymi21.3.16

    Mä luotan mun päivittäisessä kasvojen ihonhoidossa Garnierin miselliveteen sekä ajoittain käytössä myös Dermosilin facial wash -kasvopesu. Voiteina mulla on Oriflamen silmänympärysgeeli sekä EkoPharman vadelmalinjan 24H-voide. Viikottain käytän kuorintaa sekä erilaisia naamioita.

    Hampaille Yotuelin valkaiseva vaahtoamaton all-in-one tahna sekä hammaslanka.

    VastaaPoista