torstai 12. marraskuuta 2015

TOINEN OSA VASTAUKSIA

IHMISSUHTEET

Mitä mieltä oot perheesi nykyisestä asumisjärjestelyistä? - Tykkään, yksin asuminen on mun mielestä ihan huippua! :-)

Monta kertaa oot seurustellu elämäs aikana? - Kaksi kertaa oon ollut pitemmässä parisuhteessa!


Ootko nyt sinkku vai parisuhteessa? - Oon sinkku :-)


Ikävöitkö ranskan perhettäsi? - Joo tavallaan ikävöin, vaikka en yhdessä vaiheessa tykännyt koko perheestä yhtään... :-D

Ketkä ovat kymmenen parasta/hyvää kaveriasi? - Kymmenen on aika paljon! Mulla on kavereita niin eri porukoista yms, mutta Tia, Elvis, Danu ja Essi on mulle täältä Porista tärkeimmät, Eltsua unohtamatta ;-) Kauempana asuvista kamuista Anna, Meri ja Annie on sellaset, joiden kanssa pitää oikeasti yhteyttä.


Onko kukaan tullut puhumaan sulle ihan randomisti jossain somessa sillä mielellä et haluis tutustua? Oon miettinyt että olisi ihan huippua tutustua suhun, oot jotenkin niin symppis!! <3 - Voi kiitos hahah, ihana sinä! On mulle joskus joku tullut oikeesti puhumaan ja se on mun mielestä vaan ihan huippua! <3



BLOGI, TYÖT JA HARRASTUKSET


Mihin postaukseen/videoon oot itse eniten tyytyväinen? - Postauksia on niin paljon, etten osaa valita yhtä, mutta videoista oon eniten tyytyväinen tohon vastausvideoon ja varmaan Matkustan Batamille-videoon!

Kauan harrastit muodostelmaluistelua? - Hmmm... Ehkä jotain viis vuotta?


Luistelun parhaat ja huonoimmat puolet? - Paras asia koko harrastuksessa oli meiän joukkue ja huonoin varmaan se, että se vei ihan hirveesti aikaa ja treenit oli nimenomaan aina määrättyyn aikaan...

Haluisitko kokeilla jotain erikoisempaa harrastusta, esim tankotanssia? :) - Oon varmaan liian vanha tollaseen ja loppupeleissä aika urheilullisesti lahjaton, mutta olis se siistiä!


Kuinka usein treenaat ja miten/missä? Treenaatko esim. muualla kuin kuntosalilla? - 4-5 kertaa viikossa ja nyt talviaikaan pääosin punttisalilla!

Voitko laittaa ennen/jälkeen kuvaa ihan niiltä ajoilta kun alotit treenamisen, keskivaiheilta ja nyt :)? - Mulla ei pahemmin oo noita kuvia enää säästössä, tässä kun elellään nyt vähän erilaista elämänvaihetta... :-D

Miten ansaitset rahaa (käytkö töissä, maksaako vanhemmat, blogi?) ? - Saan vanhemmilta tietyn summan kuukaudessa, jonka lisäksi käyn töissä. Blogi ei oo mulle suoraan sanoen rahahana, mutta saan sen kautta kuitenkin erilaisia tuotteita.




MIELIPITEITÄ

Mihin kiinnität ensimmäisenä huomiota henkilössä, jonka tapaat ensimmäisen kerran? - Apua, varmaan tyyliin ja kasvonpiirteisiin! Ja hiuksiin! :-D

Oletko uskonnollinen? - En oo, en usko Jumalaan/jumaliin.

Millaisesta sisustuksesta tykkäät? - Simppeli ja vaalea, mutta kodikas.

Oletko tykännyt lukiosta, jossa opiskelet? - Oon kyllä tykännyt, ei mulla oikeastaan oo mitään valitettavaa.

Oletko kasvissyöjä? Miksi olet tai miksi et? - En ole! Olishan se ihan hyvä varmaan olla, mutta nyt kun oon opetellut uudelleen lihan syöntiin niin en haluu siitä kyllä luopua. Parasta silti loppupeleissä olis ostaa lähellä tuotettua/luomulihaa, eikä olla syömättä sitä kokonaan.

Ketkä ovat esikuviasi ja miksi? - Äiti, koska tiedän mistä kaikesta se on selvinnyt, ihailen äidin mielipiteitä ja opin siltä jatkuvasti kaikkea uutta. 



RANDOMEITA

Jos sun pitäs muuttaa Suomen sisällä, mihin kaupunkiin luultavasti päätyisit? - Helsinkiin, tykkään siitä vaan ihan liikaa!

Onko sun silmälasit plussaa vai miinusta? :)  - Miinusta, eli en siis näe kauas ilman niitä.


Lempielokuvasi? - Apua, en mä tiedä! Katon tosi vähän elokuvia, mutta Nälkäpeli-leffat on ihan huippuja.

Jos saisit kuunnella koko elämäsi vain kahta biisiä, mitkä ne kaks biisii ois? - Alexander Rybakin Suomi ja Johanna Kurkelan Ainutlaatuinen

Seuraatko paljon julkkiksia snäpissä? - En oikeastaan ketään, lähinnä vaan bloggaajia!

Missä vaiheessa oot autokoulun kanssa? - Ykkösvaihe suoritettu ja kakkosvaihe alkaa mun mielestä vielä tässä kuussa!


Mitä sarjoja seuraat ja mikä on sun kaikkien aikojen suosikkisarja? - Tällä hetkellä vaan Ruotsin ja Suomen Paratiisihotellia! Mun kaikkien aikojen suosikkisarja on varmaan Gossip Girl!

Ketä youtubettajii seuraat aktiivisesti? :) - Seuraan Saaraa, Clara Henrya, Anniksas by Annikaa, Sofia Laurentia ja ranskalaista Pierre Crocea :-)

Mihin oot ajatellut lähteä opiskelemaan?
- Tällä hetkellä näyttää siltä, että oikeustieteellisen pääsykokeet kutsuu keväällä, mutta luultavasti haen varavaihtoehtona myös ranskan laitokselle!


NOPEAT

Kuntosali vai muodostelmaluistelu? - Kuntosali!!


Terveellinen ruokavalio ja ei liikuntaa vai epäterveellinen ruokavalio ja liikuntaa? - No tietenkin ensimmäinen!

Koulu vai työt? - Koulu.

Snäppi vai insta? - Insta!

Pori vai Batam? :> - Batam.


Lempijuomasi? - Pepsi max ;-)


Juhlasi? - Joulu!

Vuodenaika? - Kevät!

Treeni? - Selkä!


Vaate? - Punaset farkut!



Paras fazerin karkki/suklaa? - Karkki Dumle, suklaa ihan Fazerin sininen!


Korkkarit vai tennarit? -  Tennarit.


12 kommenttia:

  1. Anonyymi12.11.15

    Kiva postaus! Ite tykkään kans nälkäpeleistä yli kaiken, ootko muuten lukenu ne kirjat? Ensviikolla sitte nälkkis! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja oon joo lukenut, ne on ihan mahtavia :-) Ite en oo vielä varannut lippuja, mutta ehdottomasti pitää kyllä!!

      Poista
  2. Anonyymi12.11.15

    Missä oot töissä? :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi13.11.15

    Ootko ajatellu käydä kolmosvaiheen heti kakkosvaiheen perään vai myöhemmin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa yhtään sanoa, voi olla että mun opettaja pistää mut siihen jo heti! :-D

      Poista
    2. Anonyymi16.11.15

      Ei sun opettaja nyt voi sua mihinkään "pistää heti" :DDD Sun pitää se sielt kuitenki ite varata ja saat varata sen ihan koska huvittaa ja on vapaata kunhan se on ennenku kortti menee vanhaks :DDD

      Poista
    3. Pisti se mut kakkosvaiheeseenkin ;-D

      Poista
    4. Anonyymi19.11.15

      Ompa outoo et opettaja "määrää" koska suoritat sun vaiheet :DD Mä en ikinä vois käydä niit siinä tahdissa ku opettaja sanoo (mitä se ei kyllä ikinä tekis, haha) koska ei oo sitä rahaa maksaa sitä heti ku lasku kuitenki tulee tosi nopeesti XD

      Poista
    5. Ai no mulle se on vaan hyvä ku muuten ei varmaan edes tulis käytyä niitä koskaan tai jättäisin viime tinkaan :-D

      Poista
  4. Anonyymi15.11.15

    Mistä katot ruotsin paratiisihotellia? Onkse hyvä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. www.tv3.se ja tykkään ihan hulluna! Vielä enemmän menoa kuin Suomen PH:ssa! Ainoo huono puoli on, että kännykällä ei saa katottua ja pitää siis aina sarjaa katsoakseen avata kone :/

      Poista