keskiviikko 18. marraskuuta 2015

BLINGIÄ SILMISSÄ

Yhteistyössä Indiedays & Instrumentarium

Pääsin Indiedaysin Inspiration Dayssa myös tutustumaan Instrumentariumin uuteen mallistoon, joka on toteutettu Heritagen ja Swarovskin kanssa yhteistyössä ja näin ollen sisältää aitoja Swarovski-kristalleja. Tuli ihan etuoikeutettu olo päästä näin hienoja rillejä mallailemaan ja alkoikin tulla pieni rillikateus, onhan mun omat tän hetkiset kakkulat noihin verrattuna aika kehnot. Heritagen & Swarovskin yhteismallisto oli mun mielestä kokonaisuudessaan ihan mielettömän hieno ja pienet blingit laseissa tuo just sitä pientä kaivattua piristystä arkeen, tai ainakin meikäläiselle homma olisi näin. Vihaan pitää rillejä, sillä mulla on ne päässä ihan hirveän ruma olo, mutta tollaset kakkulat päässä olis olo kuin milläkin kuninkaallisella...

Mallistohan siis tarjoaa ylellistä kakkulamuotia sekä miehille, että naisille ja vaalii luksusta sekä ajatonta tyylikkyyttä. Ajattomuudesta mä tykkäänkin ja siksi Heritage Hohtava-lasit hiottuine pyöreine kristalleineen ovat mun mielestä kaikista upein valinta. Ne näyttää klassiselta, mutta niissä on silti sitä pientä pilkettä, mitä mä kyllä rilleiltä kaipaan. Myös nuo Säkenöivät on aika upeat, en osaa yhtään sanoa, mikä pari onkaan sitten kaunein...

Menneiden aikojen klassikkotyyleistä vaikutteita saaneet kehykset on mun mielestä oikeastaan kaikille sopivat ihan sukupuolesta riippumatta. Laatukehyksissä mulle on tärkeää juurikin kestävyys ja kaunis ulkonäkö. Niinkuin aiemmin jo sanoin, koen näyttäväni lasit päässä tyhmältä ja kukapa sitä haluaisi? Nää kakkulat tekee munkin rilliulkomuodolle ihmeitä ;-) Vai mitä ootte mieltä näistä kuvista, jotka valokuvaaja Tim Kiukas musta räpsi tapahtuman yhteydessä?

Käykääpä vielä ihmeessä kurkkaaamassa fiilisvideota, joka Instrun pisteellä päivän aikana napattiin! Videoon pääsette klikkaamalla tästä


♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi22.11.15

    Taisi olla kiva toi insipiraatiopäivä, kun pääsit kokeilemaan rillejäkin? Löysitkö itselles sopivat? Musta rillit sopii sulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse tapahtumasta en, mutta jälkeenpäin oon päässyt sovittelemaan ja yhdet hyvät ehdokkaat on kyllä löytyneet! ;-)

      Poista