sunnuntai 22. marraskuuta 2015

HASSUJA FAKTOJA


1. En osaa lähteä autolla liikennevaloista, jos oon ensimmäisen ja mun takana on joku. Lähen aina liian kaasuttaen ja siitä ei oikeen hyvä heilu :-D

2. En osaa pitää elektroniikkaa ehjänä. Puhelimet hajoaa aika nopeasti ja oon mm. hajottanut kaksi läppäriä yläasteen aikana...

3. Kun näihin ulkomaajuttuihin on päässyt sisälle, musta olis niin hienoa työskennellä pienen aikaa jossain matkaoppaana! Sanotaanko, että se olis melkein mun unelmahommaa. Pääsisi ulkomaille ja saisi puhua kieliä, samalla auttaen turisteja ja tutustuen uuteen kulttuuriin...

4. Mä en normaalisti pelkää asua yksin, mutta välillä tulee sellaisia ajanjaksoja, että mua pelottaa ihan jatkuvasti! Nyt on ollut vähän aikaa taas sellaista, mutta pikkuhiljaa helpottaa ;-D

5. Kun tähän asumiseen nyt päästiin, en malta oottaa, että pääsen muuttamaan omilleni. Oon jo ihan fiiliksissä suunnitellut kaikkia sisustusjuttuja sun muuta, haluaisittekos te kuulla niistä jotain? ;-)

6. En tiiä oonko tästä ennen maininnut, mutta mun kellonlukutaidot on aika heikot. Oon pienestä pitäen nähnyt aina joka paikassa sen digitaalisen kellon ja se on ollut mun mielestä aina parempi kuin normaali, joten en oo niin hirveesti sitä vaivautunut opettelemaan. Kyllä mä silti sen osaan, mutta tiiätte mitä meinaan ;-)

7. Oon ihan mielettömän nuuka ja koitan säästää ruokakaupassa esim ostamalla kaupan omaa merkkiä kalliimman sijaan. Silti mulla on kuitenkin outoja ja omalla tavallaan "turhia" asioita joihin sitten panostan ihan kunnolla, kuten esimerkiksi meikit ja laukut.

8. Nyt, kun oon ollut sinkku 2014 kesästä asti, on jotenkin entistä vaikeampaa edes ajatella alkavansa kunnon parisuhteeseen. Oon oppinut, kuinka ihanaa on olla kavereiden kanssa ja jotenkin poikaystävä vois olla mulle nyt ihan liikaa.

9. Oon aina tykännyt olla hyvä opiskelija ja pettymykset kouluasioiden suhteen on ollut mulle varmaan vaikeimpia juttuja ikinä. Niistä kuitenkin samalla oppii ja ymmärtää, että ensi kerralla panostaa kahta kauheammin.

10. Oon niin aamuvirkku ja vaikka aikaset herätykset kouluun vähän kirpaiseekin, mielummin herään aikaisin myös viikonloppuna, ettei päivät mee ihan hukkaan!

Tässä muutama fakta näin sunnuntaiaamuun. Toivottavasti teillä on kiva sunnuntai!

♥:Emmi


1. I'm so bad when I'm first in the line at traffic lights. I just can't calm down and the when I get moving it's definitely not pretty... So much pressure! :-D

2. I always break my electronical devices. My phone is broken atm and I've broken 2 laptops in 3 years or something like that...

3. I would definitely love to be a tour guide for a shorter period. So cool to get to know to a new culture, speak different languages and help out the tourists!

4. I'm normally not afraid of living alone but sometimes I have those periods when I even can't walk my dog in the evening without calling a friend at the same time because I'm so afraid, haha!

5. I'm so looking forward to getting on my own and decorating my own appartement. I'm already searching for decor things online and I'm so excited! Do you wanna know more about this?

6. I can't read the clock that well. I've always had the digital clock everywhere so I haven't bothered in learning the real clock. Well, I can read it but I'm not good at it!

7. I'm quite stingy and I don't want to buy the most expensive products for daily living. The weird thing is that I'd rather buy expensive make up or bags than pay a lot for for example food.

8. Now that I've been single since summer 2014 I don't even know how to date anymore. And I don't even know whether I have the desire to do that. I love being with my friends and that's a thing that I've learned to love just after the last break up.

9. I've always been a good student and I've had hard times dealing with disappointments regarding school stuff. The good thing is that you always learn to do better after failing something.

10. I love to wake up early in the morning even though it feels hard during school week. I don't wanna waste my weekend day-offs by sleeping!

2 kommenttia:

  1. Anonyymi22.11.15

    Onko siitä sun ylppärilukusuunnitelmasta tulossa postausta piakkoin?:) ja päivä tuun sen toivossa tänne xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ens kuun alkuun mennessä tulee! Koitan saada siitä hyvän ja kattavan, joten malta odottaa ;-)

      Poista