perjantai 10. heinäkuuta 2015

MARBLE CASE

yhteistyössä Caseapp

puhelimen kuoret saatu blogin kautta

Kännykän kotelo on mulle kuin asuste. En ikinä muista laittaa mitään ihmeempiä koruja, joten pelastaa aina vähän, kun kädessä on näteillä kuorilla varustettu puhelin. Se tekee puhelimesta aina jonkin verran näyttävämmän. Parhaassa tapauksessa se myös suojaa. 

Mulla oli heti tän kutosen hankittuani Guessin suojakotelo, mikä kuitenkin halkesi hienosti kuukauden käytön jälkeen. Siksi mä olinkin erittäin iloinen, kun sain Caseappin kattavista valikoimista valita itselleni juuri mieluisat kuoret. Ehkä ei kaikkein suojaavimmat, mutta upean näköiset! Olisin myös voinut suunnitella sivuilla itselleni merkitykselliset kuoret, mutta mulla ei ollut hajuakaan millaiset, joten päädyin tähän yksinkertaiseen marmorikuvioon! Sivustolta löytyy myös muita upeita kuvioita - sekä puhelimeen, että läppäriin! Macbookien lisäksi myös omaan 15.6" läppäriin saa suunniteltua haluamansa kuoren. Aika huikeeta, eikö?

Caseapp halusi myös ilahduttaa teitä ja niimpä saattekin nyt käyttöönne -20%-alennuskoodin, joka on voimassa viikon postauksen julkaisupäivästä, eli perjantaihin 17.7.2015 asti. Koodilla "emmi20" saatte siis hyvät alet ostoksistanne. Kivoja shoppailuhetkiä ;-)

♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi10.7.15

    Mua kiinnostas kuulla sun arjesta siellä vaik ihan satunnaisesta päivästä ja esim että minkä ikäsii lapsia hoidat ym. :) my day postaus vois olla kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ens maanantaina alkaa heti postaussarja, joka kertoo enemmän mun elämästä aupparina täällä :)

      Poista