sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

CRAZY HAT LADY


DRESS - Monki
HAT - Primark
DENIM VEST - Gina Tricot
SUNGLASSES & FLATS - H&M
LEO CLUTCH - Mango

Vihdoin ja viimein jaksoin raahata itseni Primarkiin viikko sitten lauantaina ja voitte kuvitella, kuinka kävelin sieltä kahden ison paperikassin kanssa ulos. Primarkeja on mun mielestä Pariisissa/tässä lähimaastossa kolmisen kappaletta ja mä menin käymään Qwartz-ostoskeskuksen liikkeessä, sillä se sijaitsee mua lähimpänä ja sinne on kohtuu helppo mennä. Vähän kuumotti, sillä kyseisessä liikkeessä oli saman viikon maanantaina ollut panttivankitilanne, jonka takia paikka oli evakuoitu... Turvatoimet oli ainakin sen mukaiset!

Hatun lisäksi mukaan lähti parit kengät, paita, uudet valkoiset farkut ja jotain tuliaisia kotiin. Hattu on ollut kyllä ihan huippuostos ja löytynyt mun päästä harvase päivä! Saatte siis varmasti vielä monet asukuvat hatun kanssa, haha!

Viikonloppu on kyllä vienyt veronsa ja lauantaiaamuna parin hassun nukutun tunnin jälkeen melkein toivoin pääseväni takaisin töihin. Miten se vapaalla olo voikaan olla niin raskasta ;-D Kiva viikonloppu tähän mennessä takana ja oon pari uutta tarjotinta rikkaampi... Tänään suunnataan Versaillesiin ja koitetaan ehkä myöhemmin illasta raahautua Eiffelin huipulle - vihdoin. Musta tuntuu, että jälkimmäinen jää kyllä meidät tuntien taas tekemättä :-D

Mitäs siellä tykätään asusta?

♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi27.7.15

    eikö toi oo vähän liian lyhyt mekko? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilman alle laitettavia shortseja ehdottomasti joo! :-D

      Poista