keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

READY FOR TAKE OFF


Heippahei ja terkkuja Helsinki-Vantaalta! Mulla herätys soi viime yönä 3:30 ja viideltä bussi lähti kohti Helsinkiä. Ihme ja kumma sain yöllä jopa kolmisen tuntia unta ;-D Aamuyöllä oli hirveän kova nälkä ja söinkin ison puurokulhollisen lisäksi vielä kaksi ruisleipää... Mitäköhän lienee, yleensä tuun aamulla täyteen normaalista, vähän pienemmästä puuroannoksesta!

Selvisin kuin selvisinkin kentälle asti, mitä nyt kassissa ollut objektiivi hämmensi tuvatarkastajia ja Finskin vastaava kirjoitti mulle tiskillä väärän portin. Onneks osaan katsoa kaikki ajoissa valmiiksi kentällä ja sitten vasta relata kahvikupillisen ja bloggaamisen parissa ;-) 45 minuutin päästä mulla onkin boarding ja kone kohti Pariisia nousee. Vielä hetki relausta, sitten täyttämään vessaan kolme pullollista vettä ja hakemaan pienet eväät koneeseen. 

Mä oon ajastanut teille koko loppuviikoksi jokaiselle päivälle postauksen, koska ajattelin ensin kunnolla asettautua ja tutustua vähän ympäristöön, joten saatte ensi maanantaina ensimmäisiä kunnon fiiliksiä Ranskan mantereelta. Pysykää kuitenkin kuulolla, sillä tällä viikolla on luvassa vielä:

  • Mitä vein tuliaiseksi Ranskan perheelle?
  • Treenivaateinspiraatiota
  • Millaiset on mun tämän kesän unelmabikinit?
sekä vielä jotain muuta! Pysykääpä langoilla, joka päivä puoleen päivään mennessä olisi tarjolla uutta postausta.

Kuullaan atm-kuulumisilla taas ensi maanantaina, nyt on time to take off!

♥:Emmi

PSST. Näittekö jo eilisen postauksen mun uudesta tukasta?

2 kommenttia: