perjantai 5. kesäkuuta 2015

LÄHTÖTÄPINÖISSÄ


Ens viikolla tähän aikaan heräilenkin jo sängystäni Pariisista, ihan hullua miten aika rientää. Vasta mä laitoin Allianssille hakemukset menemään ja kohta se onkin menoa. Bussiliput Helsinkiin varailin alkuviikosta ja loputkin tuliaiset oon käynyt ostamassa. Pakkauslista tehtynä ja viimeisiä koneellisia pyykkiä vielä pyykättävänä ennen kuin voin kaikki puhtaat kledjut laskostaa nätisti matkalaukkuun. Kaikki alkaa siis pikkuhiljaa olla valmista ja voin vain alkaa jännityksellä odottaa tulevaa. 


Tosi monet kysyy, että jännittääkö mua lähteä ja varsinkin kun olen aika nuori au pairiksi. Mua ei oikeastaan jännitä yhtään pahalla tavalla, vaan tunnen oloni toivotuksi, ja että perhe oikeasti haluaa mut sinne. Heidän nykyinen au pair, joka siis viettää mun kanssa ensimmäiset päivät ja opettaa mut talon tavoille on viestitellyt mun kanssa jo tosi paljon ja innolla varailikin meille lippuja jo stand up-keikalle! Lisäksi hän hehkutti perhettä ja sanoi, ettei mulla olis parempi tuuri voinut käydä! Jes, mennään jo! En mä jaksa enää oottaa.


Jos pitää sanoa yksi asia, joka mua lähdössä jännittää on se varmaan lapset. Ranskan puhuminen multa sujuu ihan hyvin, mutta se että lapsille voi puhua vaan sitä ranskaa eikä enkulla saa yhtään tukea, pistää kyllä mietityttämään. Oon kuitenkin saanut kannustusta tosi paljon ja uskon vahvasti, että tästä selvitään! Onhan elekieli ja kaikki muu olemassa :-)

Monet myös ihmettelee, eikö mua harmita että missaan Suomen kesän tai 18-vuotissyntymäpäiväni täällä. Mä en ole niin kiinni elämässäni täällä eikä mulla ole poikaystävää, säätöä tai mitään muutakaan mikä mua täällä pitelisi. Mulla vaan veri vetää ulkomaille ja oon ihan fiiliksissä siitä, että saan lähteä. Ehkä mä löydänkin Pariisista unelmieni Pierren ja sille tielle jään ;-D


Blogi jatkaa porskuttaen eteenpäin Pariisista huolimatta, vaikka äidille ehdin jo vähän murehtia, että kuinka mulla mahtaa aika riittää. Toisaalta, niin esteettisesti kauniissa ja elämyksiä täynnä olevassa kaupungissa kuin Pariisi riittää varmasti postattavaa ;-) Joten älkää pelätkö, kyllä musta täällä vielä kuuluu! Lisäksi mua ja mun menoja voi seurata Instagramin puolella nimellä @eemskuu, sitä tulen varmasti päivittelemään ahkerasti. Snapchatin julkiseksi pistämistä harkitsin, mutta mitäs te sanotte? Se on varmaan myös toinen paikka mistä iigeen lisäksi löytää reaaliaikaisia kuulumisia. Yay or nay?

Kuullaan nähdään, kivaa perjantaita!
♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi5.6.15

    Muista ettet yli pakkaa :D Parillakin paidalla selvii, jos aatellut ostaa pariisista lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiedän kyllä, alotin eilen pakkaamaan niin tulee päivittäin väkisinkin heitettyä aina yksi turha vaatekappale pois... Pakkaan siltikin varmaan liikaa :-D

      Poista