sunnuntai 21. kesäkuuta 2015

FIRST 10 DAYS

1. Ekana iltana kattoterassilla näköalat oli ihan huikeat ja varsinkin, kun alko pikkuhiljaa pimenemään!
2. Mun saapumisen ja entisen au pairin kotiinpaluun kunniaksi yhdet ;-)
3. Itävalta, Suomi ja Saksa edustettuna Eiffelin juurella! Sai muuten tytöt paljon kyselyitä noista puvuista ;-D
4. Ihanan upea Sacré-Coeur ♥
1. Jäätelöllä Notre-Damella. Mun jäde oli chocolate brownie, just mun lempparia! ;-)
2. Ihanan Ninan kanssa Sacré-Coeurilla, yks ihan mun lempipaikoista täällä tähän mennessä!
3. Aivan huikeeta stand uppia katsomassa, nauroin koko tunnin alusta loppuun vedet silmissä!
4. Ja samana iltana vähän syöminkiä, ei ollut muuten pahan hintainen! Kaikkine keittoineen, salaatteineen ja riiseineen koko sapuska oli noin 15 eekkeriä ja paikka ei kuitenkaan ollut ihan syrjäinen vaan Grands Boulevardsin kupeesta löytyvä Okinawa Sushi!
1. Ninan vikan illan kunniaksi pullo viiniä ja paketti jäätelöä Eiffelillä, yks mun ehdottomasti parhaita hetkiä tähän mennessä täällä ♥
2. Ihanainen ♥
3. Ihan vaan todisteeksi, että oon mä vähän treenaillutkin ;-D Treenit on oikeastaan maistunut paremmin kuin hyvin, mutta torstaista asti enemmän tai vähemmän kipeenä olleena ei oo kyllä helppoa...
4. Synttärisankari se siinä!
1. Synttäreinä hain Laduréesta viisin kappalein macaronseja, ja niistä mun lemppari oli ehdottomasti lakritsi! Täytyy tuolla vielä kerran ainakin poiketa, oli vielä ihanan herttainen myyjä, joka luuli mua ruotsalaiseks ja kerto että hänellä on sukua Norjassa - niin sympaattinen!
2. Lähiörottien huonot puolet... Oot ulkona ja vika juna menee, niin vaihtoehdot on joko kallis taksi tai aamun ekan junan odottaminen. Arvatkaa nyt tällä budjetilla kumpi oli meidän valinta...?
3. Ihana ihana ruotsalainen ♥ Tätä tyttöä ja Ninaa mulla tulee kyllä ikävä, vaikken kummankaan kanssa päässyt viettämään kauaa aikaa! 
4. Niin ihana kokemus Le pain quotidienissä, tästä tulossa vielä omaa postausta!

Tässä jotain puhelinkuvitusta mun ekoilta Ranskan päiviltä, aika menoa ja meininkiä on ollut! Puhuttiin host-porukoiden kanssa ja sanoin, että ihan kauheeta kuinka huonosti on tullut nyt syötyä ja sain hyvän vastauksen: eiköhän alun jälkeen tasoitu! Ja tottahan se on, ei mulle kyllä kakut ja leivokset enää maistu niinku ekoina päivinä... Vaikka täällä ei voikkaan totaalikieltäytyä herkuista tai alkoholista, sillä arki-iltanakin viiniä juodaan aterialla, ei aina mutta joskus. Ei mikään ihannepaikka siis terveellisiin elämäntapoihin tottuneelle, mutta ihan mahtava kokemus ;-)

Kivaa sunnuntaita, huomenna taas alkaa täällä työt!
♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi22.6.15

    Vau mitkä maisemat <3 kauhee matkakuume itelläki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaa eikös ;-) Tää on kyllä parasta!

      Poista