tiistai 16. kesäkuuta 2015

DENIM & HEELS


DENIM SHIRT & HEELS - H&M
TROUSERS - Tally Weijl
BAG - Forever 21

Vaikka Ranska-jutut kiinnostaakin varmasti nyt sata kertaa enemmän kuin kuvat Suomesta, löysin vielä yhdet mageet asukuvat, jotka Ella otti musta parisen viikkoa sitten. Tosi simppeli asu (huomatkaa vanhalla tukalla...) farkkupaidan, korkojen ja pikkulaukun kera. Noi punaset housut tuo mun mielestä tohon asuun kivan pikku lisän ja toimii kivana väripilkkuna! Niin kiva asu mun mielestä ;-)

On muuten tullut todettua, että vaikka viikon oon täällä vasta ollut niin asiat ei tosiaan hoidu aina yhtä helposti kuin Suomen päässä. Esimerkiks kun hain mun salikorttia, en saanut sitä ilman jotain luottokortin numerokoodia (mistä en oo ikinä Suomessa kuullut, esim Saksassa se lukee myös ihan kortissa??) ja halutessani lopettaa sopimus kyseisellä salilla, täytyy kolme viikkoa ennen lähettää paperinen kirje jonnekin. No, mutta kaikkeni teen että reenaamaan pääsen. Täällä on niin mielettömän huonot juoksumaastotkin. Koitin viime lauantaina mennä aamulla lenkille, mutta pienet kadut, paljon autoja ja liikennevaloja sekä menoa hidastavat mummot eivät tee juoksemista kovin helpoksi... Eikä mun asuinpaikan lähellä ees oo mitään kivaa puistoa, mihin voisin mennä juoksemaan! Eikä kukaan nyt lähde parinkymmenen minsan tai puolen tunnin päähän metrolla, että pääsee juoksentelemaan ;-D

No, mutta problem solved ja salikortti kourassa kipitän tuohon puolen kilsan päähän ihan upouudelle salille, kyllä kelpaa vaikka hinta vähän kirpaisi!

Kivaa tiistaita tyypit!

♥:Emmi

4 kommenttia:

  1. Anonyymi16.6.15

    Käytätkö sä britti- vai jenkkienglantii? Tuli mieleen tosta trousers ja mietin et aika jännä et käytät sitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm ehkä oon vähän sekakäyttäjä (vaikkei välttämättä sais haha!) kun jotkut sanat sanon niin selkeällä brittienglannilla ja jotkut taas täysin jenkki :-D mut en voi käyttää (muutaku ehkä nopeesti puhuessa) pants ku siitä tulee mieleen ihan underwear :-D no can do!

      Poista
    2. Anonyymi21.6.15

      Voisit sanoo jeans? :D ku eiks noi nyt farkut oo?

      Poista
    3. No niin sitä mä pohdin tosi pitkään, mut noi ei oo mun mielestä yhtään jeans! :-D Ne ei oo farkkumatskua meinaan nähnytkään :-D Tottakai jeans jos ne sellaset olis ees yhtään, mutta no joo - pants, trousers, leggings, kaikki menee!

      Poista