torstai 4. kesäkuuta 2015

EARLY CELEBRATION


Viime lauantaina juhlittiin vähän aikasessa mun synttäreitä ja samalla "läksiäisiä" täällä meillä. Olin ihan superonnellinen, että porukkaa pääsi tämänkin verran paikalle! Iltaan sisälty grillaamista, pelaamista, latinotanssituntia ruotsiksi sekä vaan ihan sitä rupattelua ja yhdessä hengailua. Juhlia jatkettiin yöhön asti ja viimiset lähti kotiin siinä yhden jälkeen. En vaan voi olla hypettämättä, ekat juhlat mitkä meikäläinen järjestää ja kaikki meni paremmin kuin nappiin!

Lahjojakin sain, vaikka väitin että mitään en tarvii, mulla on jo kaikkea. Kuoharia ja laseja, proteiinipatukoita ja vaikka mitä... Huipuin oli varmaan jätkiltä saatu pussillinen ranskalaisia pastilleja!  Sain kovat naurut, kiitos vaan pojat ;-D 

Kyllä mun kelpaa vajaa viikon päästä istua koneessa kohti Pariisia, kun sain nähdä kaikki kaverit vielä yhdessä juhlien merkeissä. Ties koska viimeks oon viettänyt näin hyvät päättärit! Kiitos kaikille ihanuuksille, jotka olitte meillä lauantaina ♥

Sunnuntaina juhlia jatkettiinkin vielä sukulaisten kanssa kahvittelemalla, voin sanoa että sai tovin aamusti siivoilla täällä että kaikki oli päivällä kunnossa... 

Mutta oli kyllä sen arvoista
♥:Emmi

PSST. Oottehan huomanneet tsekata postaukset lämmittelyn merkityksestä ja mun toukokuisista suosikkijutuistani?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti