torstai 18. kesäkuuta 2015

PLAYSUIT


Yhteistyössä House of Brandon

*gifted

PLAYSUIT* & CARDIGAN* - House of Brandon
FLATS - H&M
BAG - Guess
SUNGLASSES from Italy

Viime tiistaina istuin sormet ristissä kotisohvalla ja jännittelin postipaketin tuloa. Olin pistänyt edellisenä päivänä House of Brandonilta tilaukseen ihanan playsuitin ja neuletakin, jotka niiiin paljon halusin mukaani Ranskaan. House of Brandon lupaa toimittaa tuotteet kotiin yhdessä päivässä, mikä kuulosti mun korviini ihan uskomattomalta, enkä vaan voinut uskoa sitä todeksi, mutta kuinkas kävikään? Tiistaina kuuden aikaan tuotteet olivat valmiina haettavissa lähimmässä Postin pisteessä. Ja mä olin tyytyväinen, kiitos ihana House of Brandon! 

Ei varmaan oo täydellisempää vaatetta kuin tuo playsuit? Yllä näätte sen (aika upeissa maisemissa, eikö?) asustettuna päivän menoihin ison laukun, matalien kenkien ja tuon ihan älyttömän mukavan neuletakin kera. Mulla on jo aika nappi idea tosta asustettuna iltatyyliin ja pistänkin teille vaikka kuvaa siitä myöhemmin, vaikka viimeistään silloin kun äiti tulee käymään ja pystyy ottamaan musta hyvät asukuvat iltasella. Jos siis ennempää ei onnistu ;-)

House of Brandonin valikoimaa selaillessani kohtasin sen tyypillisen - valinnan vaikeuden. Merkkejä on niin monia aina Vilasta Cheap Mondayhin ja Supertrashiin. Ja urheiluvaatteita löytyy mm. Nikelta sekä Six Deucelta, ICANIWILL-tuotteiden myös kuuluessa House of Brandonin valikoimaan. Mä oon niin kauan haaveillut ICANIWILL-pöksyistä, että sellaset on joskus pakko vielä hommata! Myös Ray Banin aurinkolasit ja monet muut arvokkaammat merkit kuuluvat nettikaupan valikoimaan. Kannattaa ehdottomasti siis käydä vilkaisemassa, vaikka ostamassa samanlainen playsuit kuin mulla, kokoja on vielä kaikille ja hintakaan ei ole paha ;-) Jokaiselle löytyy varmasti jotakin!

Mun valinnat oli aika selkeät loppupeleissä. Tummahko playsuit ja nahkaisilla yksityiskohdilla varustettu sievä neuletakki olivat ihan selkeitä lemppareita. Myös playsuitin selkämyksessä oleva reikä tekee siitä entistä nätimmän. Se pitääkin näyttää teille ilta-asukuvissa!

Mutta mites nämä kuvat Eiffelin kupeessa, toimiiko?

♥:Emmi

PSST. Ja mitenniin hyvää synttäriä mä? Sen kunniaksi Laduréehen macarons-shoppailulle ;-) Ja hei, tsiigasitteko jo eilisen meikkivideon?

2 kommenttia:

  1. Anonyymi22.6.15

    ihanat vaatteet ja lempparibloggaaja<3 oliks tää sun eka yhteistyöjuttu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos superisti <3 Ja oli joo :-)

      Poista