keskiviikko 20. tammikuuta 2016

VIIME AIKOJEN OSTOKSIA VIDEOLLA



Tällä viikolla saattekin ihan aimoannoksen videoita, kun on vasta keskiviikko ja tän jälkeen on vielä yksi tulossa tän viikon puolelle. No, toivotaan että nää miellyttää - kyllä sitten taas on aikoja, kun videoita ei näy melkein lainkaan ;-) Tällä kertaa siis ostosten esittelyä videon muodossa ja mun kysymykset teille onkin, että mikä oli mun ostoksista teidän suosikki ja mikä on teidän lempiostoksenne viime ajoilta? 

Kivaa keskiviikkoa, mä lähden salille!

♥:Emmi

PS. Kirjottelin eilen taas ylppäreistä ja sen postauksen löytää täältä!

19 kommenttia:

  1. Mun lemppari sun ostoksista oli varmaan se nuorille suunnattu matkustuskirja ja noi sun silmälasit, jotka sopii sulle tosi hyvin ja on hyvän malliset. Mun paras ostos itse asiassa maanantailta on Niken neonkeltaiset urheiluliivit, jotka löysin XXL Sportista 15 eurolla. Ne on vaan niin parhaat! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kirja on niin ihana!! Ja kiitos :-) Niken liivit ja vielä noin halvalla?! Mäkin tarvisin tuota pikaa uudet, pakko tehdä kans joku yhtä hyvä löytö! :-)

      Poista
  2. Anonyymi20.1.16

    Tuli tässä mieleen edellisiä postauksia lueskellessa, että missä suhteessa teet sun aamupuuron? :D paljon laitat kaurahiutaleita ja paljon nestettä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan 30g kaurahiutaleita, 10g kuitulisää ja about 2dl vettä :-) ja sitten tietysti suolaa!!

      Poista
  3. Anonyymi20.1.16

    Muuten kivoja nää sun videot mut ainakin batam videoilla ja tän videon lopussa pistää ärsyttämään noi sun irvistykset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti :-D nää on taas näitä mitä en ees itse älyä haha!

      Poista
    2. Anonyymi20.1.16

      Mä oon "kauhistellu" samaa!

      Poista
    3. Oikeesti! Se tulee mulla automaatista melkeen xD Voin leikata tulevilta videoilta pois jos tajuan haha!

      Poista
  4. Anonyymi20.1.16

    Voitko tehdä "mom- tagin" ?

    VastaaPoista
  5. Anonyymi20.1.16

    Mun viimeisimmät (ja parhaimmat) ostokset viikon sisään on ollu Polarin A360 sekä Voimaruoka wholefood 360 vaniljan makusena :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa ihan sika hyvältä! ;-) millasta toi wholefood 360 on?

      Poista
    2. Anonyymi21.1.16

      On ollu kyl hyvää! Oon tehny nyt aamusin niin, et laitan 2dl maitoa tai vettä ja sit yhen annoksen tota jauhetta ja sit joukkoon marjoja ja sit blenderillä sekasin :)

      Poista
    3. Okei kuulostaa aika mageelta! Mistä ostit ja mikä oli hinta? :-)

      Poista
    4. Anonyymi23.1.16

      Ostin nyt Sokoksesta ku on tän kuun tarjouksessa 33€ ja risat, normihinta 37,50€ :)

      Poista
  6. Anonyymi21.1.16

    Voisitko mainostaa Berliiniä vielä hieman enemmän...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeks jos oon tehnyt siellä ostoksia! :-D

      Poista
    2. Anonyymi22.1.16

      Sitä ei silti tarvitsisi tunkea joka toiseen sanaan...

      Poista
    3. Kyllä mä silloin sen mainitsen, jos sieltä jotain ostanut olen. Samalla tavalla kuin muissakin :-)

      Poista