torstai 14. tammikuuta 2016

MEIKKIHULLUN UNELMA


Pahoittelut tavallista myöhemmästä postausajankohdasta, mutta tän postauksen liitteenä olevan videon lataamiseen meni ihmeellisen paljon aikaa. Halusin kuitenkin hehkuttaa teille tästä IKEAn meikkisäilytys"laatikosta" ihan vaan siksi, jos joku teistä on etsinyt vastaavaa. Tää makso vaan 15 euroa ja on kyllä pelastanut mun meikkilaatikon ihan täysin. Ennen mun käytetyimmät meikit oli sekaisin niiden vähemmän käytettyjen kanssa hikisessä pöytälaatikon korissa ja voin sanoa, että aika pitkälti meni siihen hermot. Tää pelasti kyllä homman ihan täysin ja nyt pöytälaatikosta löytyy nimenomaan vaan ne vähemmän käytetyt meikit. Tää säilytyslaatikko on nyt mun lipaston päällä ja kaikki mun lempimeikeistä pääsee hienosti näkyville ja ne on tosta samalla helposti mukaan napattavissa. Tsiigatkaa myös yläpuolella oleva video ja kertokaa, mitkä on teidän lempimeikit ja miten te säilytätte niitä?

// I bought this thing from IKEA so now I've got the best box to store my make up. It cost only 15 euros and if I've heard that all IKEAs are the same you can also get it from your "home" IKEA. I simply love it now that my favorite make up are well and beautifully organized. Go also see the video above to see which are my fave make up!

♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi14.1.16

    Toi peitepuikko on ihan mahtava :) Ja ite säilytän ihan meikkilaukussa jotta saan helposti mukaan aina meikit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!! Toi o myös hyvä tapa, mä yleensä otan vaan tietyt meikit messiin jos tarviin :-)

      Poista