perjantai 29. tammikuuta 2016

FRIDAY MOOD

Heipati hei ja perjantaissa taas ollaan! Mä kirjoittelen postausta tällä kertaa mummilasta, karkasin tänne juuri tehtyjen uunituoreiden sämpylöiden kera syömään hernesoppaa ja olemaan vaan. Alan heti tän postauksen jälkeen tekemään ranskan kuuntelua ja sitten tarkoitus olis vähän vielä lukea ruotsia, ennen kuin pyyhällän laittamaan itseni kuntoon kotiin. 

Iltapäivä/ilta olisi tarkoitus viettää pitkästä aikaa Eltsun kanssa ja ohjelmassa leffamaratoni terveellisten herkkujen kera! ;-) Kuulostaa mun korvaan ihan huikeelta perjantaisuunnitelmalta. Ihana muutenkin nähdä tota tyttöä pitkästä aikaa nyt, kun aikataulut viiiiihdoin menee yhteen ♥ 

Muutenkin viikonloppu menee kolmen asian kanssa: sali, ylppärit ja kaverit. Mua se ei tosiaan haittaa, päinvastoin! Tähän hetkeen ne onkin ne tärkeimmät asiat mulle. Olisko teillä muuten jotain herkkureseptitoiveita, nyt kun terveystammikuu vaihtuu herkkuhelmikuuhun... Tai no, jos ei kuitenkaan ;-) Mutta herkutella voi aina, joten jos jotain on mielessä niin avatkaa suunne. Mä oikein odotan helmikuuta, tulee satavarmasti yks vuoden parhaimmista kuukausista!!!

Ihanan pirteetä perjantaita kaikille, mä painun takasin lukemaan!

♥:Emmi


KNITTED DRESS - Primark
JACKET - CroppTown
BAG - Forever 21
SLIP ONS - New Look

Howdy! I just arrived at my grandparents' place to have some lunch and study. I'm in a really good mood as it's Friday again! So far today I've studied and baked some bread and now I'm off to studying a bit more... still. And then it's time for a movie marathon and healthy treats with one of my best friends. Looking sooooo much forward to it!

This weekend is really committed for studying, working out and friends. As every day of my life atm. But I don't care, those are the things I love the most!

If you have and not-so-healthy recipe suggestions, just let me know. I'm having a cheat day tomorrow and I don't know yet what to bake... ;-)

Have an awesome weekend!

xx Emmi



2 kommenttia:

  1. Anonyymi29.1.16

    Mun kommentti ei tainnut taaskaan lähteä, mutta uusiksi ;D Mun mielestä ois kiva nähdä joko tekstinä, tai videoina (tai sekä että) my week. Eli joka päivä ma-su myday 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mulla oli tää sama idea itsellä, mutta en jotenkin vaan tiennyt että onko se hyvä!! Toteutetaan !! :-D

      Poista