sunnuntai 31. tammikuuta 2016

B&W SNAPSHOTS


 Mahtavaa sunnuntaiaamua ja terkkuja mun lisäksi myös Iirolta. Me vietellään tänään hetken antoisaa sisarusaikaa äitin ollessa salilla ja tässä Ipsin syödessä muokkasin teille muutamat viimeisen viikon aikana kameraan kertyneet kuvat. Viikonloppu meni taas ihan yhtä hulinaa ja hauskaa onkin ollut. Oon tässä todennut, että selvinpäin baarissa hengailu ei loppupeleissä ole edes niin kamalaa! :-D Käytiin eilen (sen baarin lisäksi) burgereilla ja muuten vaan hengailtiin. Mä luin aamu- ja iltapäivän taas vaihteeksi ylppäreihin ja sama meno jatkuu tänään. Ja sali kans. Tykkään.

Mä jätän nää kuvat nyt vaan tällä kertaa tähän ja lähden viettämään aikaa veljeni kanssa. Sitten voisikin suunnitella vähän tulevien viikkojen postauksia ja nyt, kun joku teistä sanoi ääneen mun päässä olleen idean, niin saatte pian tänne myös my week-postaussarjan. Onko niihin muuten erityistoiveita?

Nyt, mahtavaa sunnuntaita kaikille!! xx

♥:Emmi


 Hi there! Greetings from me and my brother. We're having sibling time together as my mom is at the gym. Actually I've had quite a fun weekend and again I've realized that it's not that bad to be at a bar sober! :-D In addition to that I've had burgers with my friends, studied, studied, studied and worked out. Well I also had a "movie night" which really wasn't that much of a movie night. But it was fun. 

Now I'll just leave the photos here and go play with my dearest. Have a great last day of January!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti