keskiviikko 13. toukokuuta 2015

MAKAROONILOOTAA


Viime lauantaina sain mun Turkin matkaajat tuliaisineen takaisin kotiin ja nälkäisille matkaajille olin valmistanut kunnon satsin makaronilaatikkoa. Mun oli muutenkin pakko päästä testaamaan, että osaan varmasti tehdä sitä ennen kuin teen sitä mun Ranskan perheelle ;-) Ohjeen otin Myllyn parhaan sivuilta ja juuri sitä prikulleen noudattamalla sain loistavan lopputuloksen. Oli niin mehevää ja pehmeää laatikkoa, että en oo sitten pitkään syönyt yhtä hyvää - vaikka itse sanonkin...

Ihaninta on muuten pikkuveli, joka rupee huutamaan sun nimeäs kurkku suorana, kun tajuaa ettet ole kotona tai aamulla ensin ihmettelee missä sä mahdat olla. Voitte kuvitella miten mä pusuttelin Iiron ihan puhki, kun se oli ollut viikon poissa ♥ #vainpikkuvelijutut

Kai te kaikki siellä hypetätte makaronilaatikkoa ihan yhtä paljon kuin mä? ;-)

♥:Emmi

4 kommenttia:

  1. Anonyymi13.5.15

    Moi! Kyselisin sellasta että lasketko kaloreita tai seurailetko niitä jotenki? :) nyt tekee mieli makaroonilaatikkoo!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä joo, mutta makaronilaatikkoakin söin viime viikonloppuna ihan hyvillä mielin mitään turhia laskematta - en siis oo ihan niin tarkka aina ;-) koulussakin kouluruokaa mitään kaloreita tai makroja laskematta!

      Poista
  2. Anonyymi16.5.15

    Kuinka monta kaloria suunnilleen syöt päivässä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti ymmärrät. etten halua kertoa sitä täällä :-(

      Poista