lauantai 16. toukokuuta 2015

COZY BUT FORMAL


JEANS AND BAG - Guess
BLOUSE AND SCARF - Gina Tricot
SHOES - gift from mom

Mun mielestä homma alkaa siinä vaiheessa mennä överiksi, kun näät kaks kertaa viikon sisään painajaisia sun ylppärituloksista. Ymmärrän sen, että ennen koetta näkee just jotain sen tyylistä kuin mä: unohdan kirjotusvälineet kotiin sinä päivänä kun koetta pitäis olla tekemässä. Joo, toi menee vielä siinä rajoilla, mutta... Viime viikolla näin kaksi erilaista painajaista niistä pirun tuloksista. Hassua on, etten oikeestaan oo ajatellutkaan niitä tuloksia, lukuunottamatta jos joku on muistuttanut tai kysellyt niistä. En jaksa enää unia siitä, että mun pisteet on laskenut kymmenellä tai arvosana kahdella. Jokos niitä tuloksia alkais tulla, mitäs ootte mieltä YTL?

Toivottavasti ette saa asukuvaähkyä, kun räväytän jo toisilla asukuvilla tällä viikolla. En vaan voinut jättää näitä kuvia lojumaan tonne kansioihin, tykkään näistä niin paljon! Mitäs sanotte, onko mainiot kuvat ensikertalaisen ottamiksi?

Tia oli hyvä kuvaaja "en mä tiedä teenkö mä mitään oikein, milleen sä oikeen haluut et mä näitä otan". Joojoo, ota vähän eri etäisyyksiltä ja vaakassa ja pystyssä. "Ai mikä on vaaka, onks se näin?" Ja lopputulos on tässä. Tia, mä hyödynnän sua toistekkin.

♥:Emmi

7 kommenttia:

  1. Anonyymi16.5.15

    Maanantaina tulee tulokset:) tottakai ne tarkistetaa koululla ensi et siin voi men hetki mut sillo kuiteski pitäis tul (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi16.5.15

      Perjantain on tullu koululle tulokset :) Eli maanantaina julkaistaan!

      Poista
    2. Eli nyt saa vaan jännittää, apua!! :-D

      Poista
  2. Tosi nätit kuvat!

    Pitikin kysyy sulta, et jokohan tulokset jännittää, haha! Maanantaina pitäis tulla, huijjuii! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Ja joo jännittää, a-pu-a! :-D

      Poista
  3. Anonyymi16.5.15

    Oletko jotenkin uskonnollinen vai miksi kirjoitit uskonnon? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinäpä se onkin, kun en usko minkään sortin jumaliin sitten tippaakaan... :-D Uskonto vaan oppiaineena natsaa, mielenkiintoiset aiheet sillon kun ei pelkästään paasata ;-) Maailmanuskonnot, kirkkohistoria ja -arkkitehtuuri, toimii!

      Poista