torstai 14. toukokuuta 2015

BY THE PINK WALL


Shirt - GINA TRICOT
Jeans - NEW YORKER
Shoes and belt - H&M
Scarf - TERRANOVA
Bag - TOMMY HILFIGER
Denim jacket from mom's closet

Taas on se aika kun saan ottaa mun lempparitakkini jokapäiväiseen käyttöön. Mä niiiiin rakastan meidän äitin farkkutakkia, rakastan sitä niin paljon ettei siitä jää äitille yhtään. Sniikkaan aina aamuisin ja nappaan sen päälleni, musta vähän tuntuu kyllä ettei äiti sitä enää uskalla kaivatakaan. Niin hyvin se on mun päälle juurtunut. Jotenkin tollanen 90-luvun raffimpi farkkutakki menee mulla ainakin niin kaikkien kaupan farkkutakkimallien ohi. Nykyään ne on vaan niin jämptejä ja hyvin istuvia, mä ainakin tykkään enemmän tästä mallista. Mitä mieltä te ootte, natsaako?

Joskus on muuten hyvä rikkoa omia rajojaan ja vaihtaa asupostausten otsikointia. Mua alko kyrsimään se entinen otsikointitapa, niin päätin ottaa käyttöön uudenlaisen ;) Jos joku sitä vanhaa otsikointitapaa vielä kaipaa niin tässä vaihtoehto otsikko: OUTFIT | MOMMY'S DENIM JACKET

Kuullaan nähdään,
♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti