maanantai 25. elokuuta 2014

WEEK 34 | THROUGH MY PHONE

Jonkun päivän randomselfie mustavalkosena | Ihan paineissa vikalla maven sarjatauolla, kun vikan sarjan painot oli 70 kiloa. Pelkäsin, että miten saan sen viis kertaa ylös, mutta nousihan se sieltä ja vielä ihan kelvollisella tekniikallakin :) | Seiskakoodin tunnit on sitä herkkua. Tai sit ei. Keskiviikkona ainakin moti oli ihan täys nolla, haha.
    Maanantaina ihan silmät ristissä ekalla tunnilla. Nukuin sunnuntai-maanantaiyön ihan törkeen huonosti. Vatsa kipeenä makasin sängyssä yhteen asti, jonka jälkeen nukahdin kyllä. Toivoin, että aamulla olisin herännyt hyvän olon kanssa, mutta koko maanantainen menikin kamalissa vatsakivuissa... | Palkkareita ja treenijuomia pakkaillessa ennen treenille lähtöä. | Ekaa kertaa pitkään aikaan pitkät housut salilla! Jee ihanaa! | Saliselfie taas kerran. Voimatreeni on muuten ihan tylsää, kun lihaksiin ei tuu kunnon pumppia... Onneks sain eilen vetää vähän sellasta pumppireeniä ylimääräsenä reeninä ;)
Emmin rakashan se siinä ♥ | Perjantaina käytiin mun kaverin kanssa lenkillä. Juostiin Katinkuruun ja takas noin puolessa tunnissa. Joku kuitenkin ihmettelee miten se on mahollista, mutta mulle siis noi kaikki lenkit lähtee siitä aukiolta, missä on ne kyltit eikä tennishallilta/maikkalalta. Kaikki ihmiset ajattelee vähän eri tavalla eikö vaan :)
Herkkupäivän aamupalaa. Soijajogurttia, pensasmustikoita ja niitä Fitness-muroja. Muistan, kun noita muroja oli aina mun parhaan kaverin luona kun olin ala-asteella ja nyt halusin syödä noita, koska äiti oli saanut niitä jonkun Kevätkirmauksen goodiebagissa ja meiltä niitä sen takia löytyi. Tää on muuten ihan nerokas aamiainen, nam *sydänsilmäinenemoji* | Brunssin jälkeen lauantaina parhaitten kanssa. | Belgian GP ja formulaviikonloppu alkoi vapaiden harjoitusten ja aika-ajojen seurailulla lauantaina ja päättyi eilen kisapäivänä. Mulla alkoikin olla jo ikävä formulaa! | Ja tästä reseptistä kuulette vielä ;)

Hitsit mä tykkään edelleen näistä viikkokatsauksista, toivottavasti tekin! Näiden kautta saa lohkastua vähän isomman palan mun arjesta teidänkin nähtäville. Sain kuin sainkin viikonloppuna taas vähän kirittyä blogihommien kanssa, kun viikolla en niin kauheesti ehdi tämän kanssa väkerrellä. Kun isommat hommat, eli lähinnä kuvien muokkaukset ja materiaalin keräämisen saa viikonloppuna pois alta niin tekstejä voi väsäillä sitten aina kun on kirjoitusfiilistä :) Lauantaina mun oli tarkotus ottaa oikeen urakka ja muokkailla viiden vai kuuden postauksen kuvat ja kirjoitella tota eilistä postausta luonnoksiin, mutta sitten kun olin eilisen postauksen kanssa hetken väkertänyt niin luovutin ja lähdin suosiolla moikkailemaan kavereita ulos! Mulla oli kiva ilta ja hei, söin pitkästä aikaa mäkkärin tuplamakupirtelön. Oli hyvää, mutta terveellinen smoothie vie kyllä voiton ;)

Ihanaa ja syksyistä viikkoa kaikille!

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti