maanantai 4. elokuuta 2014

WEEK 31 | THROUGH MY PHONE

Maanantain hikinen puolen tunnin HIIT-treeni. Olisko muuten kiinnostusta kuulla lisää näistä mun keksimistä kotitreeneistä joskus? | Viikon eka käsitreeni tiistaina. Kulki hyvin, ainakin tosta pumpista päätellen! | Annan kanssa Kallossa tiistaina. Juteltiin pari tuntia henkeviä, oli ihana nähdä tota vielä ennen sen muuttoa ♥ | Tehtiin kevyt iltapala Annan kanssa tiistaina, nam oli hyvää!
   
Mun jääkahvi-innostus on ollu aika kova näillä keleillä! Ainoo mikä harmittaa, on että Porista ei tuppaa saamaan muutaku jäälattea, missä on vähän liikaa maitoa mun makuun... | Vesi-ilmapallosotaa Tian kanssa keskiviikkona, oli muuten ihan sika kivaa! Ties koska viimeks oon vesi-ilmapallojen kaa pelleillyt 8) | Naturalnassu keskiviikkona ja tukka oli vähän villillä tuulella, haha! | Keskiviikkona taivas repes vaan yhtäkkiä, kun oltiin just tulossa lenkittämästä mun koiraa. Jäätiin meidän autokatokseen sitte vähän jumiin haha :-D Tässä 100 metrin etäisyydellä meidän kodista oli viel kaatunut ainaki kolme isoa mäntyä, tosi kiva...
   
Nopea auringonlaskuräpsy, kun pyöräilin torstaina kaupungista kotiin! Oli muuten kiva pyöräillä pitkästä aikaa, oon salaa kesällä tykästynyt pyöräilyyn hahah :-D | Voitteko uskoa, että toi purkki tyhjeni puolessa tunnissa? | Lettukestit Jarkon kanssa perjantaina, kun vanhukset saapu kotiin vihdoin! | Lauantain vietin Ellan seurassa, ei tehty mitään ihmeellistä mutta kivaa oli silti!
   
Lauantaina olin taas vaihteeksi laiska, enkä jaksanut hinata takapuoltani salille asti, joten tein taas pienen (mutta erilaisen kuin maanantaina) kotitreenin! Pieni hiki pintaan ja sitten iltapalaa nassuun! | Vaikka parasta onkin saada vanhukset ehjänä kotiin, on tuliaiset aina ihania! Tällä kertaa sain meikkipussin, huivin, kynsilakkoja, kasvokuorintaa mitä mulla on ennenkin ollut sekä mun lempparipurkkaa ja lempparisuklaata (mikä tosin ei eksynyt kuvaan, heh) | Viikon vikat salit sunnuntaina! Oli muutenkin hyvä treeniviikko, jes! | Henkevien ja vähän vähemmän henkevien juttelua Ellan kanssa eilen, kun parkkeerattiin auto sillan alle ja jäätiin joen rantaan juttelemaan.

Jälleen kerran yksi tapahtumarikas viikko takana, tästä on hyvä lähteä vuoden vikaan kesälomaviikkoon! Luvassa on visiittiä Tampereelle ja Helsinkiin, parturia, ehkä yksi yö mökillä sekä paljon uuteen kouluvuoteen valmistautumista ja rentoutumista :)

Nyt hyvää maanantaita, nauttikaa viimeisistä lomapäivistä, mä aion ainakin!

♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi6.8.14

    Ootko koittanu koskaan ite tehä jääkahvia? :D Ihan niin helppoo ku pikakahvijauhetta ja päälle kevytmaitoo ja maun mukaan voi laittaa vähän sokerii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon joo mut meillä ei vaan yleensä ikinä oo jääpaloja ku haluisin jääkahvii... :D

      Poista