perjantai 29. elokuuta 2014

OSTOKSIA | AUGUST 2014

 Nahkatakki 49,95€ H&M
 Bomber-mallinen jakku 9,95€ New Yorker
 Leopardikimono 10€ Gina Tricot
 Leo-clutch 7,95€ Mango
 Juoksuhousut 25€ ja kynähame 10€, H&M
Vyö 7,95€ H&M, huivi tuliainen Venäjältä

Vaikka osa näistä jutskista on näkynytkin jo mun päällä, halusin silti tulla esittelemään näitä erikseen. Tykkään meinaan jokasesta jutusta ihan sikana! Kaikki lukuunottamatta huivia, juoksuhousuja ja hametta on Helsingin reissulta. Hame ja juoksuhousut äiti ostikin mulle Tampereelta. Huomaatteko, että oon hullaantunut eläinkuosista? Eikä nää ees oo mun ainoot eläinkuosiset jutut! Eläinkuosi vaan on mun mieleen, tavallaan rajua ja huomiota herättävää, muttei kuitenkaan liikaa. Mitä te ootte mieltä eläinkuosista, hot or not? Ja mikä eläinkuosi on eniten teiän mieleen, leopardi-, kroko- vai kenties seeprakuosi?

♥:Emmi

4 kommenttia:

  1. Anonyymi29.8.14

    Seurusteletko? jos niin kenen kanssa?

    VastaaPoista
  2. Mahtavia ostoksia!! :---)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi31.8.14

    Ootko vielä kaveri Annan kanssa? Tehän olitte ihan parhaita kavereita

    VastaaPoista