maanantai 11. elokuuta 2014

WEEK 32 | THROUGH MY PHONE

Kevyen viikon ekat saleilut jalkapäivän merkeissä. | Ellan kanssa kuvailemassa maanantaina keskellä metsää. | Tampereella äitin kanssa tiistaina. Ihanan aurinkoinen päivä kierrellen ympäri Tamperetta. Näitä lisää!
   
Tampereella Stockmannin Fazer Caféssa äitin kanssa. Äiti otti suklaateetä ja mä jäälatten. Toi tee oli muuten aika kivan makusta, kun maistoin äitiltä vähän! | Smoothieta kotona pitkän Tampere-päivän jälkeen. | Ruosniemen mäessä intervallireenillä ennen mökkireissua keskiviikkona. | Torstaina pyöräiltiin illalla kaverin kanssa varmaan 10 kilsan lenkki. Niin hassua että mä pyöräilen, mutta on se kivaa kaverin kanssa!    
    Torstaina kevyen viikon saleilua. Kevyt viikko on aina niin tylsää mutta aina niin hyödyllistä, hahah! | Paras tilannekuva Helsingissä Ginan kassajonossa hahaa :-D | Kävin ekaa kertaa elämässäni Senaatintorilla! Ja pääsin istumaan legendaarisille Tuomiokirkon portaille! Haha jee, mä oon onnellinen nyt :-D
Ja mun elämän ekat kunnon sushit Helsingissä! Vähän jännitti, mutta rakastuin! Niiiiin hyvää. Pakko päästä pian uudestaan 8) | Käytiin myös Mattolaiturilla perjantaina, mutta paikka oli niin täynnä, että jouduttiin kirjaimellisesti mattolaiturille juomiemme kanssa. Räpsäsin tän kuvan matkalla takasin keskustaan. | Vielä vikat Helsinki-kuvat, ennen kun akku loppui :-D | Lauantaina oltiin kuulostelemassa Porispereä (etsittiin vessaa) kirjurissa. Sanoin Ellalle aamupäivällä, etten sitten voi olla koko päivää mutta tässä sitä taas oltiin - koko päivä meni sen kanssa.

Hyvää maanantaita! Tänään alkaakin se kauan odotettu arki. Tai ainakin mä oon odottanut sitä jo kauan. Kiva päästä kouluun ja takaisin omaan rytmiin. Kesä oli paras pitkään aikaan ja mulla oli tosi hauskaa, mutta kyllä arki on aina paras.

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti