keskiviikko 19. elokuuta 2015

MUSIIKKIPÄIVITYS


Music has always been an important element in my life. Music related studies at school for seven years, two years of playing the guitar and seven years of playing the violin. And also, I've always loved to sing. Actually my great-grandmother asked me to sing at her 90th birthday celebration. Yaiiks! But anything for her ;-) 

Listening to music is a huge part of my everyday life. Riding a bike, at the gym, parties, everywhere when it's possible. Well sometimes I just feel like saving my phone battery or just simply there's no song I'd like to listen to at that specific moment, you know what I mean! Anyway, here's a couple of songs I've been listening to on replay the months of June, July and still now in August. Do we perhaps have any same favorites? Or what have you guys been listening to lately?

Kuten varmaan jotkut tietää, musiikki on aina ollut mulle tärkeä osa elämää. Musiikkiluokat seitsemän vuoden ajan, kitaran ja viulun soittoa, oma piano ja kotiopettaja täällä huushollissa... Tän lisäks oon aina tykännyt laulaa ja jopa isomummi pyysi mua laulamaan hänen ysikymppisillä ;-) Ymmärrättekin siis miks mulle on tärkeää jakaa teille mun musasuosikkeja tietyin väliajoin!

Musiikin kuuntelusta on tullut omaa tuottamista tärkeämpää viime vuosina. Pyörää polkiessa, salilla, juhlissa, aina kun se on mahdollista! Tietysti joskus on niitä hetkiä, kun halutaan säästää puhelimen akkua tai kausia, kun musiikkia ei vaan tee mieli jatkuvasti kuunnella, kyllä te tiiätte mitä mä meinaan! Kuitenkin, tässä taas muutama mun lempibiisi viime kuukausien ajalta. Tällä kertaa aika nopeetemposta "massamusaa", kun yleensä mieluummin kuuntelen jotain vähän erikoisempaa, mutta kai se on tää kesä ja kaikki ;-)

Onkos meillä muuten jotain samoja lemppareita? Jos ei, niin mitä te ootte lähiaikoina tykänneet kuunnella?

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti