maanantai 22. joulukuuta 2014

WEEK 51 | THROUGH MY PHONE

Maanantai alko tosi hyvällä jalkareenillä! Seuraavat kaks päivää olikin takapuoli ihan kipeenä :-D | Mä niin _kärsin_, kun tätä safkaa tehdessäni pilkoin chiliä. Nenä alko kutista niin vähän hieroin sitä kädellä ja no... Seuraavan tunnin kierin ympäri lattioita kotona kivusta etsien konsteja, jolla saada toi kipu loppumaan :-D | Näin meillä, millees teillä?
    Kahentoista aamuna on hyvin aikaa kihartaa hiukset ;) | Viikolla tuli myös lunta! Ihanaa, kun sitten koirankin kanssa saa käydä lenkillä valoisissa maisemissa. | Hauiksia tuhoomassa hmm... torstaina?  
 
Meiän Iippo onkin vähän sulosempi kaveri. Aika sulosta, perjantainakin vaan höpsöiltiin pieni ikuisuus ja leikittiin lentokonetta. Maailman ihanin pallero ♥ | Mun ylppärilasku tuli, tää ei oo todellista!! | Lauantaina leipomassa pullaa ihanan mamman kanssa ♥  
 
Tää kuva on instagramissa kuvatekstillä "kiva loma, kivempi flunssa". Joo, oon taas kipeä. Eikä tää oo yhtään kivaa... | Jouluostosten lomassa vähän aikaa itselle. Toi kanasalaatti on vaan niin hyvää... | H&Mn pukukoppiselfie. Huomatkaa, että tein itelleni ranskiksen! Ei se mikään maailman kaunein oo, mutta silti!! ;)

  Nyt onkin sitten jouluviikko ja eka virallinen lomapäivä. Mä oon tosi huono nukkumaan pitkään, mutta nyt joululomalla voisin yrittää vähän latailla akkuja ja nukkua vaikka sitten väkisin. Mulle on ihan normaalia kattoa aamulla 6:44 kelloa ja miettiä, että jokos sitä heräilis :-D Eilen sain väkisin nukuttua varttia vaille kymmeneen! Millasia nukkujia te ootte? Maistuuko uni sinne iltapäivään saakka vai ootteko aamukukkujia niinkuin mä?

♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi22.12.14

    missä oot käyny syömässä ton salaatin ? näyttää tosi hyvältä ! kiva tää postaus!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös! Ja Fossetessa :) kiitos <3

      Poista