maanantai 15. joulukuuta 2014

WEEK 50 | THROUGH MY PHONE

Maanantaiaamun väsymykseen kahvia niinku aina, haha | Vissiin väsytti vielä päivälläkin kun piti tehä kotitekonen latari (never again) | Vannon että tää oli vika viikko vähään aikaan purkkisafkoilla, mä oon niin kyllästynyt!
Joku jalkapäivän kuolema I guess? | Sähkökatkoista huolimatta mun paras vaari sai tehtyä mulle keskiviikkona silakkapihvejä ennen koulua ♥ | Makutuomarina sovituskoppikäytävässä, huomatkaa mun trendikäs ootd ;)
En mä oikeestaan tiiä mikä tän idea oli, mutta tältä nää mun snäpit yleensä näyttää... | Perjantaifiiliksilllä lempikuteissa kouluun! | Saksan kielioppi on varmaan hirveintä ikinä, kai ees joku on samaa mieltä?!
Tein vissiin jotain ruokaostoksia lauantaina? Ihan ku suurperheelle ostaisin, haha. | Matkalla Tampereelle sunnuntaiaamulla hyvän kirjan kera | Annan residenssissä majailua, parhaimmat naurut pitkiin aikoihin kiitos tän naisen :-D

Vähän erilaistaviikkokatsausta taas! Nää snapchatin kuvat on ehkä vielä vähän arkisempia kuin normisti otetut, vaikka en kaiken kauheimpia tähän viitsinyt tähän postaukseen valita ;)

Nyt onkin vika kouluviikko ennen joululomaa, koitetaan jaksaa painaa tää vielä ja sitten päästään ansaitulle lomalle.

♥:Emmi 

4 kommenttia:

  1. Anonyymi15.12.14

    hauska idea viikkokatsaukselle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Munkin mielestä kivaa vaihtelua :))

      Poista
  2. Anonyymi15.12.14

    Haha siis substantivoituja adjektiiveja? Ei ole läheskään pahimmasta päästä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Adjektiivien päätteitä :) ja joo ei oo mut kamalaa silti ;D

      Poista