sunnuntai 21. joulukuuta 2014

CURRENT THOUGHTS


Nyt onkin taas yks puolvuotinen kahlailtu läpi, enkä vaan millään jaksa ymmärtää, että jouluun on kolme yötä. Tää syyslukukausi on mennyt mun osalta ainakin ihan hurjaa vauhtia. Just vasta koulut alko ja nyt ollaan jo joululomalla? Mulla on jotenkin ristiriitanen olo siitä, että aika menee niin nopeesti. Toisaalta tykkään siitä, koska en malta oottaa sitä, kun lukio joskus on ohi ja pääsee omillensa. Toisaalta aika olis joskus kiva pysäyttää. En halua pahimman kirjoitusstressin ikinä alkavan, en halua superstressaavan kevään käynnistyvän. Kuitenkin haluan kokea kaikki kevään ihanat tapahtumat mahdollisimman äkkiä. Wanhat, mun ja mamin Prahan reissun. Haluisin kokea nää kaikki heti! Pitäs vaan oppia nauttimaan joka hetkestä. Onneks joulu on täällä taas, jouluna ihminen jotenkin pysähtyy ajattelemaan ja nauttimaan vaan rakkaimpiensa seurasta.

Tää syksy on ollut mulle jotenkin ihan hirveen stressaavaa aikaa. Oon ollut nyt syksyllä varmaan neljä kertaa kipeänä. Se tekee enemmän, kun viimiseen kahteen vuoteen! Stressi, kipeilyt ja kipeilyn seurauksena treenimäärän tippuminen ja treenien epäsäännöllisyminen on tuonu mulle ehkä vähän (enemmän) sitä pahaa mieltä. Onneks oon saanut kuitenkin viettää ihan mahottoman paljon aikaa hyvien ystävien kanssa ja tästä syksystä mulle jää varmaan päällimmäisenä mieleen ne ystävät. Jos jotain oon syksyn aikana kaikkien näiden asioiden ansiosta oppinut niin varmaa sen, että treenit voi jättää väliin, jos vaihtoehtona on kavereitten seura. Ei se oo niin vakavaa! ;)

Kohti vuoden vaihdetta mennään positiivisin mielin ja jään mielenkiinnolla oottamaan, mitä kevät tuo tullessaan, sekä mun elämässä että blogin puolella.

♥:Emmi

2 kommenttia: