maanantai 1. joulukuuta 2014

WEEK 48 | THROUGH MY PHONE

Fiilikset maanantaiaamulla matikan kokeeseen lampsiessa, ai joku nero vai hehheh. | Ateriointia maanantaina, kerrankin jostain muualta kuin purkista noita päivällisiä :-D voin muuten ehdottomasti suositella kaikille kasviksien lisäämistä aterioihin, tuo niin paljo täydemmän olon ja silti energiaa on vaan vähän. Syön koulussa aina ruhtinaallisen määrän salaattia ja kotona oon nostanut päivällisen kasvismäärää 100 grammasta 250 grammaan ja sais mun puolesta laittaa vielä vähän lisää, haha! | Koitin joku päivä sivujakausta ja laitoin hiukset muutenkin vähän eri tavalla edestä kiinni, vaihtelu virkistää! | Ei niin hyvä jalkatreeni kuin yleensä, mutta pistetään koeviikon piikkiin! Se yleensä syö ainakin multa vähän energiatasoista :)
Hypetin tätä mun täydellistä aamupuuroa kaverille whatsappissa, kattokaa nyt kuin hyvältä se näyttää!! :-D | Rakkaan mamman kanssa ABCn noutopöytälounaalla keskiviikkona, kiva ilostuttaa mun lempparia aina välillä ja pitää hänelle seuraa! | Ja viimistä vietiin! Voin sanoa, että pikkasen olin loppu koeviikon ja niitten kaikkien muistiinpanojen jälkeen. Toivotaan, että ees joku koe meni hyvin! | Aivojentyhjennyslenkin jälkeen jakso taas vähän pänttäillä!
Torstaina saatiin vihdoin koeviikko loppuun! Mä kävin sen jälkeen ihan yksin lounaalla ja painelin salille. Ei oo muuten tota salaattia voittanutta! | Haha ihana viikkokatsauksen piristäjä, nauroin tätä ihan hervottomasti! :-D | Ekaa kertaa taas vuoden tauon jälkeen jäällä, hyvin se vielä sujuu! | Perjantaina uuden jakson alku ja kokonaan uus ihminen, haudasta noussut Emmi, joka vähän viitti jopa panostaa ulkonäköön... ;D
  
Mä tykkään ihan sikana istua auton tai moppen kyydissä ja jutella vaan jonkun kanssa ummet ja lammet, varsinkin iltaisin kun on jo pimennyt, en tiiä miks! :-D | Lauantaina hajotti vähän, kun piti oikeesti lukea ylppäreihin... | Kuitenkin vaihdoin vapaalle aika nopeesti ja suuntasin pikkujouluihin! | Eilen valmistelemassa tän viikon postauksia kera pepe maken ja prodepatukan!

Ihanaa joulukuuta kaikille! Alottakaamme siis tää maanantai ees pikkasen paremmin, kun tietää joulukuun ekasta päivästä joulun olevan jo ovella ;) Mulla on tässä jaksossa maanantai viikon pisin päivä, toisaalta se on vaan ihan jees niin saa heti sellasen herätyksen, eikä ala lusmuilla. Maanantai on myös yleensä jalkapäivä ja sinne siis suuntaan heti koulun jälkeen. Enää kolme viikkoa, niin alkaa joululoma - mahtavaa viikkoa kaikille!

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti