perjantai 5. joulukuuta 2014

MARRASKUUN SUOSIKIT

 KUUKAUDEN IHONHOITOTUOTE: Ostin taannoin pakkauksen, jossa tuli tää Garnierin Cleansing Milk ja saman merkin kasvovesi yhdessä paketissa ja sain tän käyttöön vasta nyt, kun mun edellinen meikinpoistoaine otti ja loppui. No ihan hyvä vaan, sillä tää on paljon parempi. Tällä lähtee kaikki meikit kertaheitolla (jopa rajaukset, mulla tuppaa yleensä niitten kanssa olemaan ongelmia) eikä tää tunnu iholla inhottavalta. Vihaan sellasia saippuamaisia meikinpoistoaineita!
 KUUKAUDEN ADDIKTIO: Mulla ei yleensä koskaan oo huulet rohtuneet, mutta jotenkin tänä syksynä on sekä huulet, että kasvojen iho ollut aika huonolla tolalla. Ostin mun ekan Baby Lipsin jo Lontoosta ennen kuin nää huulirasvat Suomeen oli edes rantautuneet. Nyt tarvitsiessani huulirasvaa halusin antaa siitä ylenpalttisesta babylips-hypetyksestä huolimatta mahdollisuuden! No, nyt oon kokoajan rasvaamassa huulia tällä ihanuudella, varmaan paras huulirasva ikinä! Tää sininen puteli on tosiaan yks niistä värittömistä ja nimeltään Hydrate, eli jo nimikin kertoo että tän pitäs kosteuttaa huulia!
 KUUKAUDEN HIUSJUTTU: Hiusten kihartaminen on ollut tässä kuussa mun synkkien syyspäivien piristys. Oon oppinut kihartamaan mun tukan aika nopeeta ja kouluaamuinakin tää reuhka kihartuu parissakymmenessä minuutissa ainakin johonkin muotoon! Nyt on jotain vähän erilaista ainakin, ei tarvii päivästä toiseen suoralla tukalla kuljeskella :)
 KUUKAUDEN HERKKU: Oon ollut jossain Daim-taivaassa tässä nyt jonkun aikaa ja herkkupäivänä on aina pakko saada vähintään yks Daim-patukka. Yks lauantai nappasin tälläsen karkkihyllyltä ihan huvikseni ja se oli sitten menoa. Miksen muistanut, että Daim on näin hyvää?! Onneks joulu on tulossa, saa syödä suklaata ja vielä hyvällä omallatunnolla ;)
KUUKAUDEN VAATE: Nyt funtsitte varmaan, että mikäs näistä ;D No toi hame! Se on näkynyt mun päällä varmaan pari kertaa viikossa joka viikko eri asuissa. Oon ihan toivottoman rakastunut siihen, ehdottomasti paras ostos pitkään aikaan!

Tällästä tässä kuussa, tuntuu että koko kuukausi meni koeviikkoa panikoidessa, mutta pari juttua erottu selvästi tän kuukauden jutuiksi ja ne näittekin nyt tässä! Onko teillä samoja juttuja, kenties huulirasva- tai Daimaddiktiota? ;)

♥:Emmi

1 kommentti: