keskiviikko 8. lokakuuta 2014

OUTFIT | FALL VIBES

farkut&nahkatakki H&M
peplumtoppi New Yorker
bootsit Forever21
huivi Primark
clutch Mango

Muutama kuva viime lauantain asusta. Nää on aika perusjuttuja mun syyspukeutumisessa. Vaikka seuraan kymmeniä muotiblogeja, en niinkään seuraa muotia tai ole perillä juuri kyseisen hetken muotijutuista. Tykkään pukeutua vaihdellen, joskus mua näkee koroissa ja neuleessa ja joskus korispelipaidassa tai lökäpöksyissä. Oon varmaan maininnut tästä ennenkin? Tää taitaa kuitenkin olla mun tyypillisintä tyyliä. Nahkatakki on varmaan mun kaikista lempparein vaatekappale. Farkkuja mulla on monenlaisia, vaikkakin tyyliltään aina samanlaisia - skinnyjeans. Oon koittanut mm. boyfriend-farkkuja ja muun tyylisiä, mutta ne ei piru vie sovi mun vartalolle. Mun muistaakseni mun kaapista löytyy yhdet vähän löysemmät farkut. Mutta kuinka usein ne osuukaan mun jalkaan? No ehkä kerran vuodessa.

Oon myös aina kuvitellut olevani yleisesti värikäs pukeutuja. Että käyttäisin paljon värejä ja sitä rataa. Ja p*skanmarjat mä sanon, nyt kun oikeesti ajattelee. Kattokaa nyt tätäkin. Värejä, missä? Mä nään vaan mustaa, ruskeeta ja perussiniset farkut. Ehkä kesäisin, mut loppuajan (eli syksyn, talven ja kevään) mulla harvemmin näkee väriläiskiä. Ja sanon harvemmin, koska satun omistamaan muutaman todella räikeän vaatteen, jotka kuuluu kaikki mun lemppareihin. Esimerkiksi blogin puolellakin näkynyt heijastinliivin näköinen peplum-toppi tai neonoranssi "viitta". 

Mä oon siis tosi huono pitäytymään muodin mukana, mutta koitan aina poimia sieltä täältä jotain vinkkejä tai löytää jotain uusia lemppareita. Mulla on tyyli-ikoneita ja ne on kaikki tosi vaihtelevia pukeutumistyyliltään. Ehkä senkin takia mä oon tällänen - en klassinen, tyttömäinen, rokahtava, rento tai fiini vaan vähän niitä kaikkia.

♥:Emmi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti