sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

WEIRD FACTS ABOUT ME

Jos mulla on joku sanakoe koulusta, niin luen sanat yleensä ehkä kahteen kertaan, yliviivaan vaikeet ja luen vielä kerran ja saan lähes poikkeuksetta täydet pisteet tai lähes täydet. Saksa on sanakokeista vaikein, mut ei sekään huonosti mee.

Mulla on viikossa ihan ihme pyhitettyjä kellonaikoja, kuten maanantai kello 20:00 on pyhitetty jenkkien huippumalli-ohjelmalle. Näin on ollu jo varmaan kasiluokasta asti ja oon ihan hulluna siihen sarjaan. Murrun ihan totaalisesti, jos on joku poikkeus ja viikon jakso jää jonkun syyn takia tulematta.

Teen asioita mulle mieluisassa järjestyksessä. Esim. jos mulla on lautasella salaattia, raejuustoa ja pastaa vaikka kanan kanssa, niin syön ensin kamalimmat eli salaatit ja viimiseksi pastan ja kanan. Ja juon aina ruokajuoman viimiseksi, ellen meinaa tukehtua ruokaan tai kuolla janoon. Sama on myös läksyjen kanssa, teen tyhmimmät läksyt ensin ja kivoimmat viimiseksi.
 Aina, kun oon suoristanut mun hiukset ja otan töpselin pois seinästä otan kuvan, että oon oikeesti ottanut töpselin pois seinästä. Pelkään et mulle tulee keskellä koulupäivää paniikki et oon unohtanu töpselin seinään ja meiän talo palaa.

Lasken yleensä salilla toistoja ihan hassusti. Jos teen vaikka 12 toiston sarjoja, lasken näin: 2 tehty viis kertaa kaks jäljellä vielä, 6 tehty saman verran jäljellä, 8 tehty yks kolmasosa vielä, 9 tehty yks neljäsosa enää, 10 tehty vielä kaks!

Vihaan siivoomista. Sanon aina, et oon nero ja nerot elää sekasotkussa. Jossain kohtaa kyllästyn sekaseen huoneeseeni ja alan yhtäkkiä raivopäisesti siivota. Tää saattaa tapahtua 2 arkiyöllä tai Lontoon matkan jälkeen, kun oon raahannut ruhoni ekaa kertaa kotiin tultuani huoneeseeni.
Oon mukien suurkuluttaja. Meillä roikkuu kotona keittiönpöydällä/tiskipöydällä viidestä seitsemään mukia, jotka on kaikki mun. Kahvimuki, pepsimaxmuki, maitomuki, vesimuki, funlightmehumuki, smoothiemuki. Talon muilla asukkailla menee tähän aina hermo, mun mielestä se on ihan loogista hahah...

Asia, johon kavereilla menee aina hermo on se, että aina kun oon lukinnu mopoauton ovet ja kävelly poispäin 10 metriä kysyn, et laitoinko ovet sittenkää lukkoon. Sitte yleensä aina palaan mopoautolle ja oli ne ovet sitten lukossa..

Mulla on pakkomielle olla paikoissa tasa-aikoihin. Jos lähen kotoota neljältä salille niin murrun jos en alota reeniä tasan 16:15. Jos herään kuudelta lenkille ni on maailmanloppu jos lenkki ei ala tasan 06:10. 

Tällasia outoja faktoja musta tällä kertaa. Onks teilläkin jotain ihmejuttuja mitä teette, mut kukaan muu ei ymmärrä miks?

Kuvituksena tällä kertaa jotain asua viime kuulta, kun uskalsin ulkoiluttaa shortseja ekaa kertaa ihan asun muodossa tänä vuonna! Mitä tykkäätte?

♥:Emmi

6 kommenttia:

  1. Anonyymi30.6.14

    Hahah joitain samoja kyllä löytyy!:D oudoilta noissa sun oli että kivat läksyt? Like there was such thing.. XD

    VastaaPoista
  2. Haha ihana! :D ja joo mun mielestä esim. Ranskan ja ruotsin läksyt on yleensä tosi kivoja :D kiva et jollaki muullakin on näitä "outouksia" :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi30.6.14

    ei kyllä kohdannut mikään näistä omalle kohalle :D mutta ihmiset on erilaisia ja se on vaan hyvä juttu! :) mutta mä oon vähä sellane että tykkään ostaa kyllä kaikenlaisia juttuja äidin kanssa, mutta jos pitää omilla rahoilla ostaa (vaikka ois saanu äidiltä) ni sit ei tuu millään ostettua ees hyödyllisiä juttuja :D tää on varmaan vähä kaikilla mut tää on vaa nii jännä juttu =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :) haha eiköhän se silleen mee että kun omia rahoja pitäs käytä ni ei osta mitää mut sitte ku on jonku muun rahat kyseessä... :D

      Poista
  4. Anonyymi1.7.14

    Moi, voitko tehdä kysymyspostauksen jossain vaiheessa? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Voin tehä joo jos on halukkaita sille :)

      Poista