maanantai 9. kesäkuuta 2014

WEEK 23 | THROUGH MY PHONE

Oon tällä viikolla tutustunut 100% maapähkinävoihin. Annoin sille mahiksen viikon alussa ja kyllä, oon nyt virallisesti menettäny sille sydämeni! | Maanantaina vähän kesävaatevarastojen täydennystä. | Pankkijonosta vessaan ottamaan selfieitä. | Ekaa kertaa pitkästä aikaa Wikholmin (en osaa sanoo sitä Steineriks!) salaattia, oli muuten ihan sairaan hyvää!!
   
Chiavispipuuroa, niin hyvää ♥ | Supermagee maisema iltalenkillä hahah :-D | Bäkkii salilla! Oli ihan sikahyvä selkä-olkapääreeni, pientä pumppia olkkiksiin sain aikaanki! | Chocolate-peanutbutter-smoothie! Niin hyvää että voisin kuolla.
  
Huomaatteko, et nyt dieetin loputtua oon kokeillu kaikkia kivoja reseptejä taas ihan sikana. Ja on hyvää. Kuohkee protskupannari banaanilla ja maapähkinävoilla. To die for! | Hahah semihuono kuva, mutta sain ojentajat ihan jäätävään pumppiin tällä viikolla käsireenissä!! Mulla tuli ihan uus ojentajareeni - kaks liikettä on ollu joskus aikoja sitten ja yks uus liike. Edelliseen ojentajareeniin verrattuna niin paljon parempi! | Cubuksen sovituskoppiselfie! | Cappuccinoa Tian hitaassa hississä.
  
Purkkisafkat on dieetin loputtua vaihtunu vähän herkullisempiin! Bataattia, kanaa, raejuustoa, kasviksia ja tuoretta ananasta! Nam! | Tein torstaina puolen tunnin kotitreenin, kun ei huvittanu lähteä lenkille | Haha oon twiitannu koko SuPu-kauden jännitysmomenteista, kun Aatu tai Merja on meinannu tippua ja olin fiiliksissä ku toi vastast! :-D | Grillailua ja Suurimman Pudottajan finaalin kattomista. Siikaa, parsaa, ananasta, kesäkurpitsaa, sieniä ja tomaattia :)


Mulla on ennen ollut jotain superfoodeja, mut nyt voin sanoa että oon virallisesti hurahtanut! Aion kokeilla vielä paria muuta ainakin, ja sitten kun kokemuksia on enemmän niin kirjottelen niistä teille, vaikka reseptienkin muodossa :) | Tein elämän ekan kerran vihersmoothieta perjantaina. Ja voin sanoa, että oli hyvää. Ihan liian hyvää. | Sain taas lauantaina mukavia Venäjän tuliaisia! Pari kynsilakkaa, yö- ja päivävoiteen ja meikinpuhdistusaineita. Lisäksi pari pulloa paikallista pepsi maxia ja paikallisia karkkeja. Hki-Vantaan lentokentältä mulle vielä soiteltiin ja kyseltiin toivomuksia. Pyysin tollasta isoa cookieta ja sain sen lisäks vielä kauan toivomani smoothiemukin! Niiiiiiiiin ilonen nyt. | Kesän ekat jätskitötteröt. Jarkko lupas viedä mut jäätelölle, kun menin yksin verikokeeseen :-D Teki mieli jotain oikeen makeeta, niin otin päärynää ja mango-melonia, vaikka normaalisti tykkään enemmän mintusta ja suklaisista jäätelöistä ;)

Oli muuten aika ruokaisa viikkokatsaus, huomasitteko tekin?

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti