sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

SATURDAY MORNING


Tältä näytti mun ja mun kaverin juhannuspäivän aamu. Kerrankin osattiin tehdä kohtuullisen kokonen aamupala - yleensä kun päätän tehä jotain tällästä niin teen ruokaa puolelle kaupungille ja sitte saa miettiä kuka sen kaiken syö. Kaurapuuroa tuoreilla mansikoilla, pellavansiemenrouheella ja raejuustolla sekä molemmille omat smoothiet. Vietiin ruuat mun huoneeseen ja syötiin kaverille pedatulla vuoteella ja höpöteltiin samalla. Ihana aamu! Tän jälkeen lähettiinki sinne lenkille.

Mulle kävi eilen muuten aika hassusti. Nyt oikeesti, note to self: älä ota vitamiineja tyhjään mahaan tuntia ennen aamupalaa... Löysin itteni kyökkäilemästä pytyltä :-D Jos olis jotain ollu mahassa ni ne olis tullu lujaa ulos. Hiuka mä pelästyin, että oon saanu nyt itelleni vattataudin just ennen reissua, mut onneks tajusin että se johtukin siitä, et olin ottanut vitskut tyhjään mahaan... Never again :-D

Nyt lueskelen postauksia seuraavat pari tuntia, kunnes formulat alkaa telkusta. Mulla on taas vaihteeks 72 postausta lukematta, tämä kaikki sen takia että kattelin mieluummin koko eilisen illan ja yön mun yhtä lempparisarjaa, kuin luin ihmisten juhannuspostauksia :-D

Kivaa sunnuntaita ihmiset ja huomiseen!

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti