lauantai 21. kesäkuuta 2014

MIDSUMMER SNAPSHOTS


Mä vietin mun juhannuksen ihan kotona, asun onneks sen verran "korvessa", että täällä on melkeen yhtä rauhallista ku mökillä! Seurana mulla oli yks mun hyvä kaveri. Me tehtiin itse ihan sikahyviä hamppareita, joiden reseptiä lupaan pistää myöhemmin tulemaan! Ulkona oli niin kylmä, et me oltiin melkeen koko ilta sisällä, syötiin ja juteltiin vaan kaikkia mukavia. Seurattiin vähän paria eli futispeliä telkusta ja valvottiin yömyöhään jutellen. Aamulla herättiin kymmenen aikaan ja ennen yhtä oltiin jo lenkillä! Käveltiin n. seittemän kilsan lenkki mettässä, ihanan virkistävä lenkki luonnon rauhassa!

Reissuun lähtöön on enää neljä päivää, hiukan aika menee nopeesti! Nyt mä jatkan kuitenkin F1 aika-ajojen jännäämistä, toivottavasti teillä oli hyvä juhannus!

Huomiseen!
♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti