maanantai 19. toukokuuta 2014

WEEK 20 | THROUGH MY PHONE

Maanantaiaamu ja mun oli tarkotus nousta sohvalta ja alkaa laittautua kouluu varten, mutta rupesin kuulemaan tuttua biisiä telkkarista. Oli pakko jäädä kattomaan Softenginen poikien haastattelu vielä telkusta! | Mantsan kokeen vääntämistä maanantaina kotona. | Olin kauheen ahkera maanantaina. Tein parit enkun projektit, viikon safkat, läksyt ja mantsan kokeen! | Oltiin kullan kanssa pickenissä ja siellä oli snikut 10kpl 2,50 ja ostettiin sitte kymppi kimppaan ja laitoin omat karkkilaatikkoon venailemaan 8)
 
Niiiiiin hyvää 8) Varsinki sitten ku sen paahtaa uunissa 200 asteessa 10 minsaa!! | Olin lenkillä ja törmäsin ihan tuntemattomaan naiseen, joka sano mulle hyvää huomenta. Sanoin tietenki takas ja hymyilin leveesti! Hitsi mulle tuli ihan sika hyvä fiilis, et tollasiakin ihmisiä on! | Tukkalääkärissä käyty ja nyt on kesätukka neitillä taas! | Saksan verbien pänttäystä.
 
No se kuuluisa selfie. | Torstaina korkkasin shortsikauden salilla ja olin muutenkin vähän pinkki :-D | Onnea on, kun meet poikaystävän luo ja se on keittäny sulle kahvia. Vielä sun lempimukiin ♥ | Perjantain armcandy. Että mä rakastan tota kelloa (joka on muuten hopea, muokkaus hämää höh) ja noita sormuksia. Sormukset on kyllä mulle pikkasen isoja, voikohan niitä jotenkin pienentää.....
 
Ostin perjantaina uuden huulipunan. Se on ihan kirkkaan pinkki! Tästä tulee varmasti kesän käytetyin ;) | Ostin myös uusia kukkasia, niinku nyt näköjään joka viikko. Tällä kertaa ihania oransseja ruusuja ♥ | Olin neljän ja puolen kilsan juoksulenkillä (juoksin muuten 25 minsaan, whaaat!?) ja kotiin palattuani tsekkailin sykkeitä. Siis toi maksimisyke, mitäs hittoa :-D En ees tuntenu olevani mitenkään överikuollu, mistä toi tuli hahah! Oliko muuten joku sattuma et lenkillä palo tismalleen saman verran kaloreita, kun mitä mun eilisessä jäätelössä oli... ;D | Iloinen lenkkiminä venyttelemässä ja litkimässä vettä auringonpaisteessa lenkin jälkeen.
 
Lernkin ja suihkun jälkeen biksut päälle ja ruoka tulille ja sitte kiskomaan lounasta terassille ja palvomaan aurinkoa. | Salilla ei lauantaina ollu ketään ja sain reenailla kevyen viikon käsireeniä ihan rauhassa 8) | Oli pakko ottaa kuva, kun rullittelin salilta kotiin. Kattokaa tota taivasta!! | Totuus paljastui. Näin mä oikeesti syön ruokani. Kalkkunaleikettä suoraan paketista talouspaperille (turhan laiska ihminen, joka ei halua enempää tiskiä) ja sieltä suuhun!

Mulla on kunnon koulupäiviä tänä vuonna enää kaksin kappalein. Keskiviikkona alkaa vuoden viiminen koeviikko ja meikäläinen on onneks alottanu valmistautumaan jo viime viikolla. Oon onneks aikatauluttanut tekemiseni hyvin ja postauksia tulee koeviikosta huolimatta normaaliin tahtiin :) Sunnuntaina pääsette lukemaan mun tän viikon reeneistä reenipäiväkirjan muodossa. Olisko teillä jotain toiveita, jotain niinkun erityishuomioita jne. mitä siihen kirjottelisin?

Mielettömät säät muuten viikonloppuna, oikeen kutsu meikäläisen sporttailemaan tonne ulos, en olis millään reenannu tuolla koleella reenisalilla. Kai teki vietitte paljon aikaa ulkona ettekä vaan lahnannu sisätiloissa?

Ihanaa viikkoa kaikille ♥

♥:Emmi

PS. Hyvää nimpparia tietenki mulle (hah) ja muille Emmeille ja Emmoille ja kaikille muille kenellä on tänään nimpparit, en muista onko niitä muita :-D Kumminkin, onnea!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti