keskiviikko 14. toukokuuta 2014

TOIVERESEPTI: TERVEELLINEN VÄLIPALASMOOTHIE




Tossa viime kuun puolella esiinty postauksessa mun tämänhetkinen lemppari välipalasmoothie. Mun mielestä tää smoothie voi sopia jollekin myös aamupalaksi, mutta itelle se on kyllä siihen hommaan liian vähän ruokaa. Tää on myös aika hyvä niille, ketkä ei aamusti saa helpolla syötyä.

Pari huomiota. Jos ette omista Cocovin Smoothie Mixiä, se on ihan okei. Voitte korvata sen jollain ihan tavallisella, kuten ruokalusikallisella jotain hyvää marjapilttiä tai vaikka Leaderin Balance Smoothie-jauheella, mitä saa ihan Life-kaupoista ja joiltain kuntosaleilta pienissä pusseissa pienellä rahalla. Ite tykkään sekä Cocovin, että Leaderin superfoodijauheista tosi paljon!

Stevia on myös vapaaehtoista, itse tykkään sitä pistää koska maitorahka tuppaa olemaan mun makuun aika hapanta. Pikkuhiljaa siihenkin makuun on alkanu tottua, mutta kun oon niin perso makeelle niin stevia käy pahimpaan makeenhimoon ;)

Maitoa lorauttakaa myös sen verran, kun koette tarpeelliseksi. Itse laitan aina vajaa desin. Tykkään, kun se on tollasta lusikoitavaa mömmöä ;D 
VINKKI: Jos maitoa on vähän ja tuntuu, että tehosekoitin kuolee rasitukseen, ottakaa sekoitin kunnolla käteen ja heilauttakaa pari kertaa pitäen kannesta kuitenkin hyvin kiinni! Toistakaa tarvittaessa.

Mä tykkään tästä smoothiesta tosi paljon! Siinä on hyvin protskua ja hiilareita ja marjoista ja superfoodeista saa vitamiineja! Siispä ihan täydellinen aloitus päivään tai sopiva välipala pitkän päivän keskellä.

Meneekö kokeiluun?

♥:Emmi

2 kommenttia: