perjantai 9. toukokuuta 2014

OUTFIT | BASICS


 Heippa ihanat ja hyvää perjantaita! ♥ En voi uskoa että enää viikko ja kaks päivää koulua ja sitten alkaa koeviikko aka loma. Haha no ei nyt kuitenkaan ihan loma, mutta vikat todelliset koulupäivät on nyt ihan käsillä!! Mulla on onneks aika kevyt koeviikko, paitsi että filon ja mabbi kolmosen koetta panikoin kyllä vähän.. :-D

Tässä on nyt ihan perusasu eiliseltä. Voin sanoa, että ihan hyperventiloin kun näitä kuvia otettiin, mutta kiitos kuvaajalle hyvin kestit kylmää mun kanssa! ;D Sain ujutettua asuun pari viime viikon Tampereen ostosta. Toppi löyty geeteestä kympillä ja uudet mustat yhden kesän kestävät baltsut henkkamaukalta kympillä myöskin. Valkoset pökät ostin ehkä £15 Lontoosta hiihtolomalla ja toi neuletakkilötköpötkö on joku ikivanha Zaran ostos. Huomasin vaan sen olemassaolon taas viime viikolla, hahah.

Oon ollut viimiset pari viikkoa tosi väsynyt, en niinku fyysisesti vaan henkisesti. Oikeesti raahaudun vaan joka paikkaan haamuna ja sitten aina välillä saan jonkun energiapiikin, tyyliin reenin jälkeen tai kun oon just syöny mut sit sammun taas ihan hetken päästä :-D Onneks kohta on loma! Huomenna jännitetäänkin sitten viisufinaalia, mulla on pieni pelko perseessä et Ruotsi on taas aika vahvoilla.. Mutta huomenna sitten nähdään kuinka käy ja miten Suomen pojat pärjää!

Mites te, joko ootte loman tarpeessa?

♥:Emmi

2 kommenttia: