perjantai 16. toukokuuta 2014

FAVOPTIC

 Maanantaisessa puhelinkuvapostauksessa mainitsin koulusta lähtemisestä päänsäryn takia ja lupasin puhua asiasta myöhemmin. Jotkut saatto arvella jotain, mutta tässäpä se totuus sitten paljastuu. Musta tulee nelisilmä! 

Oon alkanut pikkuhiljaa koulussa huomata, etten nää taululle, päätä särkee ja kirjaimet vaan heiluu eikä tosiaan erotu kunnolla. Kävin koulun terkkarilla tarkastuttamassa näön ja sieltä sain lähetteen optikolle. Pitkitin sitä ja aattelin, että meen sitten syksyllä kun koulut on taas alkamassa. Tiistaina mulla tuli mitta täyteen, enkä nähnyt saksan tunnilla oikeestaan mitään, päätä särki ja alko tietenkin hirvee ahdistus. Varasin ajan optikolle ja kipitin sinne samana iltapäivänä. Likitaitteisuutta, oikeessa -1,50 ja vasemmassa -1,00. Ja vasurissa on vielä joku sylinterijuttu, en mä näistä oikeen ymmärrä. Mulla on siis sen verran hyvä näkö, että nään ajaa ja muutenkin pystyn hyvin olemaan ilman laseja, mutta esim. just koulussa tai elokuvissa laseja tarvin!

Äiti on tilannut lasinsa Favopticilta niin kauan, kun muistan. Nyt oli mun vuoro ottaa tilata ilmaiset kokeilukehykset kotiin. Favoptic on siis ruotsalainen firma, joka on käsittääkseni sitten ihan oma silmälasimerkki. Lasit on tosi halpoja ja varsinkin mun, jonka näkö varmasti vielä huononee kannattaa tuolta tilata. Mitä järkeä maksaa maltaita jostain laseista, kun varmaan pian joutuu taas ostamaan uudet? Tein tilauksen tiistai-iltana ja perjantaina neljät kokeilukehykset oli kolahtanut meidän postilaatikkoon.

Kehysten tilaaminen kokeiluun on siis ihan ilmaista ja niitä saa pitää kokeilussa kolme päivää! Kehysten kanssa samassa paketissa on ohjeet, kuinka toimia kun olet valinnut haluamasi lasit. Itse valitsin nämä muoviset kehykset, jotka ovat nimeltään Nicastro ja väri on brown. Lasit eivät todellakaan ole kalliit, joten toiset voi tilata sitten kun vanhoihin kyllästyy. Valikoimaa oli myös mun mielestä paljon ja olisin voinut ottaa kokeiluun tilaamistani kehyksistä mitkä tahansa, mutta nämä yksilöt olivat minun mieleeni eniten!


Mun vahvuuksilla olevat Nicastro Brownit lähti tilaukseen maanantaina, ja kolahtaa varmaan hetkellä millä hyvänsä postiluukkuun. Sitten mä nään taas!

Mitäs ootte mieltä, sopiiko mulle lasit sitten yhtään vai kannattaako mielummin olla ilman aina kun vaan voi? :-D

♥:Emmi

PS. Seuraavaksi luvassa vähän treeni/ruokajuttuja, pysykää kuulolla! Vähän on myös vinkkejä jaossa ;)

8 kommenttia:

  1. Anonyymi16.5.14

    Tosi hyvin sopii!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi16.5.14

    ruskeat oli hyvä valinta! itelläkin on eikä näytä helposti kalpeelta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo rusjeet jotenki tuntu paljon oikeemmilya ku esim. mustat! Ja joo taidat olla oikeessa! :)

      Poista
  3. Anonyymi16.5.14

    Oot niitä ihmisii ku ei ees "huomaa" et on lasit, ku ne vaa sopii sillee, jos tajuut :) sopii siis tosi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tajuun joo! Omasta mielestä näytän kyllä vähän hassulta :D mut kiitos sulle <3

      Poista
  4. Anonyymi16.5.14

    Sopiisopii! :) oot mahtava ja inspiroiva, mun esikuva monissa asioissa<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että kiitos! oonko oikeesti? mahtavaa, sitä mä haluunkin olla - inspiroiva! kiitos sinulle vielä ihana <3

      Poista