perjantai 23. toukokuuta 2014

OUTFIT | MOTHER'S DAY BRUNCH

Tällästä mulla oli päällä äitienpäiväaamuna, kun mentiin porukoiden ja mamman kanssa ravintola Satakunnan brunssille. Tää oli oikeestaan aika pikainen asu, koska mulla oli n. 25 min aikaa laittautua suihkunraikkaasta edustuskuntoon, ja mun hiukset oli märillä hiuksilla nukutun yön jälkeisessä takussa. Asuun päätyi rennot levikset yhdistettynä mustaan sifonkipaitaan ja heleän vaaleenpunasiin peruskorkkareihin. Tykkäsin tästä asusta kuitenkin tosi paljon, koska tää oli ihanan yksinkertainen, mutta samalla tilaisuuteen sopivan juhlava. Hiuksetkin näytti tottelevan hyvin, vaikka niitten laittoon aikaa jäi vajaat viis minuuttia.
Tykkään näistä kuvista myös ihan hirmuna! Nää oli taas näitä kuvia, jonka ottoon on aikaa minuutti, mutta Jake ei petä! Se on kyllä päälle nelikymppiseks aika luottokuvaaja. Se tietää kyllä mitä tekee, mutta mun muutkin kuvaajat ootte tekin kyllä ihan mahtavia! Varsinkin ku jaksatte ottaa niitä kuvia ;D

Koeviikkoa pukkaa pahasti päälle ja musta tuntuu, että viikonloppu menee aikalailla matikan laskemisen parissa. Voi olla että pidän jotain taukoa laskemisesta, okei todellakin pidän. Peukut nyt vaan pystyyn et pääsen maanantaina läpi. Tiistaina on vielä enkku ja sitte tällä tytöllä alkaa virallisesti loma! Onneks mulla ei oo tällä koeviikolla ollut kun vasta ranska, saksa ja filo ja enää noi kaks jäljellä, ihanan kevyt koeviikko vaikka filo ja matikka ei niitä lemppariaineita tosiaan ole! :-D

Palataan vielä viikonloppuna treenipäiväkirjan parissa, treenijuttuja toivotaan ja treenijuttuja saamanne pitää!

Hyvää viikonloppua, tää on hei vuoden vika viikonloppu!

♥:Emmi

6 kommenttia:

  1. Anonyymi24.5.14

    Mun mielestä älyttömän ihana asu ihanan tytön päällä <3 :)
    Ja tää nyt ei liity tähän postaukseen mitenkään, mut sanonpa kuitenkin:
    Oot mulle ihan tosi suuri inspiraation ja motivaation lähde! Oon sun ansiosta itekki ruvennut miettimään mitä suuhuni pistän. Söin ennen karkkia tms herkkuja suurin piirtein joka päivä ja nyt syön ehkä kerran kahdessa viikossa jos sillonkaan kun ei enää nykyään tee edes mieli! Ihan mahtava fiilis! Olo on paljon parempi ja iho kiittää!! Kiitos kaikesta Emmi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sulle ihana <3 ihanaa että voin inspiroida ees jotakuta :)

      Poista
  2. Anonyymi24.5.14

    Vuoden vika viikonloppu?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii lukuvuotta tarkotin :)

      Poista
    2. Anonyymi24.5.14

      Aaa oon vähä hidas xD kiva postaus ja asu anyway:)

      Poista
    3. Haha joo kyllä sitä iteki ymmärtää ensin asioita vähän väärin xD kiitos! :)

      Poista