maanantai 12. toukokuuta 2014

WEEK 19 | THROUGH MY PHONE

Ihan vaan perusselfietä, mut uudella huivilla! | Tiistaina tää fiilis oikeesti... Tätä on odotettu!! | Tiistaina lähin myös koulusta ennen vikaa tuntia päänsäryn ja ahistuksen vuoksi, mut näistä ens viikolla lisää! | Etureisireeniä taas vaihteeks kärsimässä ;D
        
Jaksoin kerrankin lakata kynnet jotenki muuten ku perustyylillä, joka mulla on: "mustaa tai punasta yks kerros vaan hutasten ja sit riittää" ;D Laitoin ihan alus- ja päällyslakat ja yritin olla kekseliäs laittamalla hopeeta lakkaa nimettömiin! | Torstain aamulenkkifiilinkejä. Kuudelta herääminen ei ikinä houkuta, mut lenkillä tulee aina niin hyvä fiilis ja sen jälkeen olo on niin törkeen hyvä! Otin myös nilkkapainot torstaina lenkille ja oli oikeen kiva lisä!
         
Matikan läksyjen parissa tuskailua torstaina. Yritin kahta tehtävää ja olin varma et ne on oikein. Tarkistin ja ei tosiaan ollu oikein. Ahdistuin ja luovutin :-D | Torstaina Suomen semifinaalia jännittäessä! Ja finaaliinhan pojat meni, kylläkin nimi sanottiin vasta 9:tenä ja mulla siinä kyllä syke nousi... | Perjantain harmaata säätä vastaan taistelua heijasinliivitennareilla! Nää kuvat tuppaa aina menemään pieleen, kun ei toi kamera oikeen tykkää tallentaa tota tennarien väriä...


Mantsan kokeeseen lueskelua. Koe olis tänään ja mä en kyllä ala. Teen sen ihan kotisohvalla mut ei kyllä huvittas. Enkä ees kuitenkaa mitään osaa! | Lauantain käsireeniä ihanan kaverin kanssa! Jaksaa yllättäen kaikki sarjat paremmin ku kaveri kyttää vieressä ;D | Menin lauantaina illalla vielä kullan kanssa lenkille. En tajunnu et ne Ruoskan mäet on niin korkeet. Lenkin jälkeen (ja sen aikana) totesin, että ompa mun kunto sitten huono ;D Mutta ihanaa oli olla kullan kaa, lenkkiseura oli sentään hyvä ♥ | ESC2014-eväät. Ja söin kaiken, älkää mutisko mitään! Suomi teki tänä vuonna loistavan suorituksen, olin ihan älyttömissä kikseissä koko esityksen ajan ja pisteiden laskussa kiljahdin aina, kun pojat sai ees yhen pisteen ;D Voitto meni myös ihan hyvään osotteeseen, vaikka mun mielestä tää pisteiden antaminen keskitty liikaa maailmanpoliittiseen tilanteeseen ja maailmanparannukseen eikä itse biiseihin. Kysyn vaan, että olisko Conchita voittanut pelkästään tuolla biisillä, vaikka pakko myöntää että oli sekin hyvä!


Äitienpäiväaamuna brunssilla mun vanhuksien ja mamman kanssa. Mun brunsseilu oli vapaasyöntipäivättömyyden takia tällä kertaa vähän kevyempää! Vähän leipää ja kalkkunaleikettä, kananmunaa, raejuustoa ja vihanneksia. Ja kyllä santsasin! Hain myös lautasellisen puuroa, ja ai että tykkäsin! Lisukkeina marjat, pellavansiemenrouhe ja raejuusto. Voisin syödä sitä jokaisella aterialla! | Samaisena aamuna perheen kanssa lenkillä. Mun koiruus on kyllä maailman ihanin, se jopa änkes la-su yönä mun jalkopäätyyn nukkumaan ;D | Äitienpäivän pikaiset soijat salilla, hahah. Oli vähän kiire ja vedin jalkareenin lyhyillä palautuksilla, kyllä hapotti mutta niin hyvä reeni! Ja 20 minuutin hiki crossarilla loppuun, oli kyllä kaikkensa antanut fiilis! | Olin päivällä koiran kanssa lenkillä ja poimin äitille valkovuokkoja. Samalla tuli ekaa kertaa kunnon kesäfiilis: lämmin tihkusade iholla ja kaunis vihreä luonto ♥

Tälläsiä juttuja mun viikolle kuului tällä kertaa! 
Ihanaa maanantaita ♥

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti