maanantai 27. huhtikuuta 2015

WEEK 17

Viime viikolla aamulenkit tuli taas muutaman kerran koettua. On se oikeesti ihan kivaa kun vaan viitsii lähteä! Lähteminenhän on aina se pahin, eiks vaan? | Maanantaina oli oikeen #motivationmonday, oli jotenkin niiiin kova draivi treenissä. | Jonkun päivän tuima selfie, saattaapi olla keskiviikko? | Mun tän hetken hittivälipala :-D Eikö näytäkin hyvältä? Yksinkertaisesti vaan puuroa, raejuustoa ja pilttiä sekaisin! Yes please ;)
Perjantai-ilta vieteltiin taas pakaratreenin parissa salilla, se #motivationmondayn hyvä draivi jatkui vissiin koko viikon... | Lauantaina taas joku peace-merkin viljelijä hikisenä lenkin jälkeen :-D | Ja lisää peace-merkkejä, haha! Tampereella ihanan naikkosen kanssa ♥ | Rannetuet, vihdoin mun! Näitä oon kaivannut kyllä treeniin, kun välillä tuntuu noi ranteet ottavan ikävästi osumaa...
Ehkä maailman parasta salaattia Kulmassa Tampereella. Mun salaatissa oli kanaa, kidneypapuja, cantaloupemelonia ja kirsikkatomaattia. Kastikkeena vieressä ihan vaan oliiviöljyä. | Pitkästä aikaa keilaradalla! Mä oon yhtä huono kuin aina ennenkin, mutta ei se mitään ;D | Pakollinen selfie aina kun löytyy kiva peili! Tällä kertaa se löyty Kulman vessasta... | Mun sunnuntai koostui pääasiassa tästä pakollisten hommien ja treenien jälkeen. Olin eilen ensin salilla ja sitten kaverin kanssa hölkkälenkillä, jonka jälkeen oli vaan kauhea väsy koko päivän (lue: luin siis blogeja ja katsoin dieetti-ohjelmia telkusta kun sai vaan olla ;D) 

Nyt kun koko eilisen päivän (niinkuin kaksi viimeistäkin sunnuntaita...) luin postauksia, mistä oon ollut viimisen päälle kuukauden ja ylitse ihan jäljessä kirjoitusten ja uupumuksen takia niin alan vihdoin olla kaikissa blogeissa ihan ajan tasalla :-D Nyt voinkin kysyä teiltä lisää blogivinkkejä, mitä blogeja suosittelisitte mulle? 

Kivaa maanantaita!
♥:Emmi

8 kommenttia:

  1. Anonyymi27.4.15

    Hei! Mistäs noi rannetuet on? Oon ettiny uusia jo pitkään, joten tää tulisi tarpeeseen :) Ja jos oot jo kokeillu noita, mitä mieltä olit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fitnesstukusta! Vähän kokeilin jo ja toimii :) Hinta tais olla vaan 17 euroa!

      Poista
    2. Anonyymi27.4.15

      Oi kiitos! Pitääpä pistää tilaukseen ;)

      Poista
    3. Suosittelen ehdottomasti :))

      Poista
  2. Anonyymi28.4.15

    Ois kiva saada video postausta vaikka että miten treenisi kulki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Treenivideoita on taas tulossa pian :))

      Poista
  3. Anonyymi30.4.15

    moi! olis ihanaa jos tekisit sellaisen "body positivity" postauksen, tai muutenkin sellasen itsetuntoa ja itsearvostusta koskevan, "self positivity" ehkäpä :D !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, pistetään harkintaan jos saan jotain aikaiseksi ;-)

      Poista