maanantai 20. huhtikuuta 2015

PRAGUE | PHONE EDITION

Helsinki-Vantaan lentokentällä aamutuimaan hiukan väsyneenä valmiina lähtöön | Upeet maisemat hotellin ikkunasta! Mä niiiiin rakastan noita taloja | Heti ekana päivänä turistikohteessa, eli Prahan linnassa vierailemassa. Ja jälleen kerran; mitkä näköalat! | Ekan päivän saleilua Prahassa. Mulla oli muuten päivien jälkeen niin kipeät jalat, että jouduin lähes poikkeuksetta hengailemaan tuolla salilla ilman kenkiä :-D
Ekana iltana supernälkäsenä kohti ravintolaa | Mää ja ihana äiti ♥ | No niitä sapuskoja. Voin sanoa että lähti kyllä nälkä, oli vielä niiin hyvää! | Ja se aamupala. Olin todella tyytyväinen, lukuunottamatta sitä, että kahvi maistui mun makuun vähän kuravedeltä tai kissankuselta :-D
Metroselfie! Tuolla oli muuten älyhyvät julkiset, ratikalla pääasiassa mentiin kun haluttiin vähän nähdä maisemiakin! Kuitenkin kentältä hotellillekin pääsi julkislla tosi sujuvasti, eikä ollut ees kovin rankkaa matkalaukkujen kanssa! | Hengailua Vaclavske Namesti-aukiolla tai no - ainakin siinä lähistössä ;-) | Ekat kinkkisafkat, niin hyvää! | Ja hullut suomalaiset posettamassa kiinalaisen raflan peilistä...
Sai muuten vedettyä ihan hyvän jalkareeninkin! Tässä just tuskaillaan SJMV:n parissa... | Italialaisessa syömässä! Mulla ei ollut tänä iltana lainkaan kameraa mukana, en vaan jaksanut raahata. Kuitenkin söin ihan älyhyvän kanarisoton, mikä ei ees ollut kallis :-) | Ja missäs me taas... Kiinalaisessa! Tällä kertaa kuitenkin eri paikka ;-) | Mä ja mun oikeesti kahvin makuinen kahvi tässä mooi...
Lähtöpäivänä tehtiin vielä ennen aamupalaa aamuaerot ja vatsat salilla, oli hyvä fiilis lähteä matkaamaan kohti kotia illemmalla! | Vikana päivänä oli niin lämmin, että mulle tuli haaleet rusketusrajat tosta paidasta :-D Ei niitä enää oo, mutta illalla katsoin vaan kentällä että jaahas, tarttuu se aurinko vissiin aika helposti... | Koneessa vähän Questbaria, Seventeen-lehteä ja kylkiäisenä vielä omenalastuja! | Vihdoin kotona ja kera kamojen kohti lentoparkkia!

Kerrassaan onnistunut reissu tuli päätökseen viime keskiviikkona ja arkeen paluu sujui hyvin siitä huolimatta, että menin torstaina aika lyhyillä yöunilla kouluun. Kun mä pääsiäisloman jälkeen sanoin, ettei vieläkään ole energinen olo niin nyt on! Praha latasi mun akut täyteen ja nyt jaksan vielä tän puoltoista kuukautta ;-) 

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti