maanantai 1. syyskuuta 2014

WEEK 35 | THROUGH MY PHONE

Maanantai alko tosi hyvin - nukuin pommiin. Ehdin kuin ehdinkin kouluun, mutta oli pakko karsia ulkomuodosta, että ehdein kiskomaan aamupalan. | Kolme kuvaa tiistailta. Eltsun kanssa iltatee Coffarissa ja sen jälkeen pikaiset kuvailut. Pitkästä aikaa näin totakin naista, ihana tyttönen ♥
        
Keskiviikon mave-treenit Jarkon kanssa salilla. Treenin päätteeksi revein 90 kiloa maasta, uus oma enkka! | Jonkun päivän naama, en kyllä enää muista minkä. | Olin perjantaina hyvän mielen lähettiläs ja vein mun kipeelle kaverille sen lempiherkkuja ♥ | No jämähdin kaverini luo samalla ja hänen isänsä teki mulle kahvia, niiiiiin hyvää!
       
Perjantain surkea käsitreeni. Treeni ei kulkenut yhtään ja ajatukset laukkas, mutta tulipahan tehtyä. | No salin jälkeen oli pakko päästä tuulettumaan, joten hengailtiin kavereiden kanssa ulkona lähemmäs kahteentoista asti. | Lauantaiaamun brunssia kotona vanhempien kanssa. | Mun jätskibaari Vohveli-neitsyys meni lauantaina. Jäätelö oli ihan hyvää, mutta tosta vohvelista en tykännyt. 
       
Neljä kuvaa lauantailta. Mulla olis näitä vielä enemmänkin, mutta tästä olis muuten tullut liian lauantaipainotteinen postaus, haha. Lauantaista postailen vielä lisää myöhemmin. Ekassa kuvassa mun ja Anun hengailueväät: valkosipulipatonkia ja minttususupaloja, haha. Tokassa kuvassa hengailua tyttöjen kanssa Elviralla. Kolmannessa pakollinen räpsy alkuillalta. Neljännessä ollaankin kavereita vastassa rannassa.

Huonosta viikon alusta huolimatta mulla oli tosi ihana viikko! Varsinkin viikonloppu. Viikonlopusta kuulette lisää myöhemmin, nyt mä riennän salille. Palaillaan taas, hyvää syyskuuta kaikille!

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti