sunnuntai 28. syyskuuta 2014

HOW TO DO MY HAIR BUN?

 TARVITSET: harjan, 2 ponnaria ja muutaman pinnin
 VAIHEET 1&2: Pujota ensin hiukset ns. "puolitoista kertaa" ponnarin ympäri. Tee tämän jälkeen nutturasta tukevampi ja vähän kauniimman muotoinen pujottamalla toinen ponnari kahdesti nutturan ympäri.
 VAIHE 3: Harjaa niskan hiukset ja ohimon hiukset siistimmän näköiseksi, jos ne ovat jääneet rumasti.
 VAIHE 4: Korjaile nutturan törröttäviä kohtia pinneillä.

Sitten oletkin jo valmis! Nuttura toimii mulla ainakin parhaiten vähän likaisissa hiuksissa, pahoittelen jos jotakin häiritsi kuvaushetken likaisennäköinen kuontalo. Tää on huonojen hiuspäivien pelastaja ainakin mulla! Oon tosi huono selittämään, miten teen mun nutturan, mutta toivon että tää avasi edes hieman - tätä postausta nyt on myös jonkun verran pyydelty. En voi luvata samanlaista tulosta teille, kaikkien hiuksethan ovat erilaiset, mutta tässä on mun nuttura ja ohjeet siihen, kuinka mä sen teen!

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti