perjantai 26. syyskuuta 2014

TOP 5 | TREENIVAATTEET


Vähän jatkoa top5-postaussarjalle. Postausta mun lempitreenivaatteista pyydeltiin kesällä paljon ja sitä saamanne nyt pitää. Tää postaus koostuu mun all time-lemppareista ja tietenkin käytän vaihtelevasti muitakin. Huomasin nyt, että tää on ehkä vähän BB-valtainen, mutta tähän alkuun heti mainitsen etten käytä niitä vain siksi, että Better Bodies olisi joku "muotijuttu", vaan olen oikeasti todennut heidän tuotteensa mulle hyviksi. Ainoana huonona puolena oon löytänyt vaan housujen matalan vyötärön. Housut tuntuu jalassa oikeesti toiselta iholta ja on hengittävät. Tuo ensimmäinen paita näyttää tosi kivalta käsipäivänä, kun saa vähän pumppia lihaksiin haha. Jälkimmäistä painijanniska-toppia multa löytyy kaksin kappalein, toi pinkki ja sitten vielä valkoinen. Niistä oon myös tykännyt. Mulla on vielä yks BB:n teeppari, mutta se tais olla kuvaushetkellä pesussa.

Noi Niken urheilurintsikat on mun mielestä ihan kaikkein parhaat. Noitten harmaitten lisäks mulla on vielä mustat samanlaiset. Ne tukee hyvin, ja on hyvät päällä. Ja vielä nätinnäköset! Viimeisenä postauksen uusin vaatekappale, noi H&Mltä ostetut trikoot. Ne on myös vähän kuin toinen iho ja todella hyvät treenatessa!

No, vastasko tää yhtään teiän toiveita? Mitäs muita treenijuttuja te haluisitte muuten tässä multa nyt kuulla?

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti