perjantai 19. syyskuuta 2014

SYYSLENKIN BIISILISTA



Tiettekö mikä on ihan parasta syksyllä? Lähteä rankan päivän jälkeen purkamaan ajatuksia rauhalliselle kävelylenkille ilta-aurinkoon. Jättää sykemittarit kotiin ja painella menemään rauhallisten ja voimaa antavien biisien pauhatessa korvista. Tää on ihan parasta, varsinkin jos on tosi väsynyt - fyysisesti tai henkisesti. Jalkapäivän jälkeen toimii palauttavana lenkkinä tai huonoina päivinä juurikin ajatustenpurkulenkkinä. Mä diggaan.
 Kun lähden tällä tavalla lenkille, mulla on kaks tavotetta. En saa hengästyä, eikä mulle saa tulla hiki. On ihan erikseen ne lenkit, joilla painetaan verenmaku suussa ja vedetään ittensä ihan piippuun. Parasta näissä on juurinkin katsella luontoa ja tuoksutella syksyn tuoksua. Voit vaikka pysähtyä kesken lenkin ja napata kivan luontokuvan tai sen kuuluisan lenkkiselfien. Mutta mitä musaa mä kuuntelen kun lähen tällä tavalla päänselvittelylenkille?

The Fray - How to save a life
Juju - Hullu
John Legend - All of me
Metallica - Nothing else matters
James Blunt - You're beautiful
Juju - Huuda
Emeli Sandé - Read all about it


Tässä vaan jotain esimerkkejä biiseistä, jotka mun listalla pyörii. Huomaatte varmaan, että mun musamaku on aika vaihtelevaa, on uutta ja vanhaa, räppiä ja vähän rokahtavampaa. Mulla on näin oikeestaan aina. Mieteinkin, että olisko teistä kiva, jos avaisin mun musamakua jossain vaiheessa vähän enemmän?

♥:Emmi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti