maanantai 15. syyskuuta 2014

WEEK 37 | THROUGH MY PHONE

Maanantain 40 minuutin intervallilenkin jälkeen. Lenkistä jäi hyvä fiilis ja sillä oli kiva aloittaa viikko. | ♥♥♥ | Saako jo panikoida? Tiistaina laskuri näytti ton verran, nyt jo melkein viikon vähemmän. | Tiistaina sadesäässä lenkillä koiruuden kanssa.
 
Jonkun aamun selfie. Viime viikolla innostuin pukeutumaan eläinkuosiin jopa kahdesti! Ja vielä eri kuoseihin ;) | Jonkun päivän päivällistä. Tonnikalaa, kananmunaa, salaattia ja kotitekoista "joululimppua". | Kevyttä jalkareeniä heiluttelemassa keskiviikkona. Mulla oli ranteessa joku rasitusvamma, enkä viime viikolla päässyt kunnolla tekemään reenejä, mutta onneks osui kevyelle viikolle! Tällä viikolla meen jo yrittämään jos ranne kestäis. | Torstaina väsynyt mä koulun vessassa ennen vikaa tuntia. Tossa kohtaa halusin kyllä, että päivä olis jo loppu.
Torstain "olen elossa"-selfie yhteen whatsapp-ryhmään. Sen siitä saa, kun unohtaa puhelimen pariks tunniks laukkuun. Kaverit ihmettelee suurinpiirtein, että oonko kuollut... | Torstaina oli vähän massiivisempi iltapala yhden aterian väliinjäämisen takia ;D Mangoa, mustikkapannareita ja kylkiäiseks vielä yks rahka. | Todella v*ttuuntunut Emmi, joka vihdoin melkeen puol kymmeneltä illalla sai ranskan läksyt rustattua. Mitä siihen kahteen verbitehtävään menikään aikaa? Vähän päälle tunti! Mä ja ihanan A2-ranskan viha-rakkaussuhde ♥. | Perjantaiaamuna tää quote pomppas mun instafeediin ja gosh se loksahti ja kovaa!
Tälläistä tällä kertaa, viikonlopun kuvasaldo jäi vähäiseksi, koska en oikeastaan tehnyt muuta kun luin kokeisiin. Eilen oli veljen synttärit ja niistä pientä postausta, kunhan saan kuvia muokattua!

Hyvää viikkoa kaikille, mulla se menee pääasiassa treenin ja kokeisiin lukemisen parissa!

                        ♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti